Gå til innhold

brun utflod over lengre tid


januarspire

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å ha brun aktig utflod, litt sånn slimete av og til, har hatt dette siden veke 7, var på ultralyd veke 8 og alt ok, men det kjem oftare og meir no? Er redd det ikkje skal vera normalt. Uff alltid noko å bekymra seg for...veke 11 no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! du ga meg iværtfall et lite håp når du skrev at du hadde vært på ultralyd og alt var bra! har hatt brun aktig utflod i 14 dager nå,jeg aner rett og slett ingenting om hvordan det står til her,men skal ringe til legen i morgen tenkte jeg! sa legen/gynekologen du var til noe om hvorfor denne brun aktige utfloden var der? er i uke 8 jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han sa berre at det var normalt for mange. Men synst det berre kjem meir og meir, så fælt å gå å grubble under slike lykkelege omstendighetar=) Lykke te vertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sånn i ein dag. legen fortalte at det var i forbindelse med at morkaka voks og at den pressa ut gammalt blod frå nåken kammer (lapuner...trur eg) i livmora..........den pressa også på dei små blodårene i livm slik at dei sprakk, og at det då seiv blod ut. men slike ting er vel uansett verdt å sjekkast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på ul i uke 8 kunne de se en liten blodansamling i livmorhalsen(tror jeg det var) De mente dette kunne være et embryo nr 2 som ikke vokste opp. Det jeg vil frem til er at jeg fikk beskjed om at jeg kunne forvente en liten blødning, og det har jeg nå fått i form av brunt blod/utflod. Kunne de se blodansamling på din UL?

 

Du kan jo trøste deg med at du snart er i uke 12 og da kan du kanskje slappe litt mere av? Risikoen for SA avtar jo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for svar=) Har best privat UL i morgon, synst det er greit å få sjekka det, så slepp eg vertfall å gå rundt å grubbla meir. Gynekologen sa ingenting om blodansamling i veke 8, men det kan jo kanskje ha vert uten at han såg det?! Får håpe den vetle er i god behold der inne, og at dette ikkje er noko å grue seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å dette var godt, i dag er jeg i uke 8 og har gledet meg til det..en uke nærmere liksom men startet dagen med mørkt blod, ike mye men litt..håper det er det samme som dere og alt er ok..:-) er nok normalt siden vi er så mange som har det slik, og har lest at vi kan blø når livmoren vokser..og så lenge det er mørkt er det nok alt ok..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt slike mørke blødninger gjennom begge mine svangerskap. I mitt tilfelle fant de ut at det rett og slett er gamle blod-samlinger som blir "presset" ut i forbindelse med at livmor og morkake vokser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...