Gå til innhold

lammeskinn - hvilket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe lammeskinn til babyen. Men hvilket bør jeg velge? Hvor kan man kjøpe bra og billig? Korthåret eller langhåret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har hørt er at det er de korthårete lammeskinnene som er temperaturregulerende.

De billige lammeskinnene er litt mer glissen i pelsen og ligges derfor raskere flat (hmm, det ble en rar setn...) Når skinnet blir ligget flatt mister det mye av sine gode egeneskaper (slik som temperaturregulering).

Vi har det største lammeskinnet fra nøstebarn til storebror, og lillesøster skal få det samme. Det har blitt brukt hver dag i 2 år og er fortsatt like fint. Det er stort nok til å ha i sportsvogn.

Skrevet

Takk, takk for raskt svar! Satt akkurat og så på skinnet på Nøstebarn... hmmmm.... kanskje det må bli et sånt.. Men det kostet en del, da.

Skrevet

Ja, de er litt dyre, men de holder seg godt. Selv etter en runde i vaskemaskina er de supermyke og gode. De er så deilige at du kommer til å bli misunneslig på babyen som skal ha det. Jeg vil ha et digert et til meg selv. Men så stor lam finnes det ikke *ler*

Skrevet

Jeg har også kjøpt det store skinnet på Nøstebarn, og det er så deilig og mykt! Koster litt, men når det varer lenge og gir barnet masse velvære er det verdt det! :)

Skrevet

Jeg har også kjøpt skinnet fra Nøstebarn. Kvaliteten er helt fantastisk.

Det er visst spesielt fordi det er merino-ull - en spesiell type sau fra australia som har ekstra tykk pels.

Jeg surfet litt i går og fant at Ull-rik også selger slike merino ull - lammeskinn. De har sommersalg med 20% salg på alle varer nå. Tror ikke det er noe billigere der, men kanskje med salgspris, og jeg tror kvaliteten er like god :-)

http://www.ull-rik.no/asp/default.asp

Skrevet

Jeg har kjøpt skinn fra barnashage.no. De har tilbud på lammeskinn der nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...