-Bobsi Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg lurt på om deres desemberbebyer sitter i høystol når de spiser, eller om dere bruker vippestol, eller har de på fanget? Jeg har kjøpt en stol,men hun err ikke helt stø ennå. Kan jeg trygt ha henne i den, eller bør jeg bruke vippestolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Har ikke kjøpt høystol enda, men han har en slik som vi setter fast i bordkanten. Sitter ikke så lenge i den da, bare prøver den litt innimellom Han synes det er veldig gøy å få følge med på hva jeg gjør!! De sier vel at man ikke skal sette babyer i den før de sitter selv, men en liten stund tror jeg ikke tar skade... Har en dyne rundt han så han sitter støtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Even sitter i høystol med sånt bord. Har pute som han sitter på og pute i ryggen, da sitter han støtt. Dessuten har han sele på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 26. juni 2006 #4 Del Skrevet 26. juni 2006 Mia sitter i høystol, og det går veldig bra. Prøvde å ha ho på fanget, men det ble bare masse griserier av det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 Vi har stokke tripptrapp med bøyle, den sitter han i når han spiser. Han sitter egentlig ikke helt bra i den, ikea sine plasttoler funker mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2b&spira Skrevet 26. juni 2006 #6 Del Skrevet 26. juni 2006 vi bruker høystol å vippestol kommer litt ann på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 26. juni 2006 #7 Del Skrevet 26. juni 2006 Even sitter fortsatt i vippestolen. Han er ikke helt i balanse enda i Kiddo stolen. Har prøvd, men han siger liksom fremover og henger over bordet. Så vi venter med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #8 Del Skrevet 26. juni 2006 Tuppa mi sitter i høystol fra fisher prise......(skrives det sånn tro?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
78Pus Skrevet 26. juni 2006 #9 Del Skrevet 26. juni 2006 kevin sitter i tripp trapp, med pute. funker fint det... det tar ikke så lang tid å gi han mat da! hehe... Noen ganger bruker vi vippestolen. men mest TT siden den rekker opp til bordet!! men har noen av dere en slik hoppehuske? og evt begynt å bruke de! Kevin driver å hopper opp og ned på fanget hele tiden og det blir så slitsomt!! men vet ikke om jeg kan begynne med den enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina's mamma Skrevet 26. juni 2006 #10 Del Skrevet 26. juni 2006 Vi bruker vippestol hjemme, har så stort kjøkkenbord så den står oppå det når hun spiser. Men blir litt sliten i skuldrene av det da, blir litt høyt opp til munnen:) Vi var hjemme hos foreldrene mine i helga, og da brukte vi høystol, med puter i. Det fungerte fint, men hun blir litt ustø etter en stund, så det er nok litt tidlig for henne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. juni 2006 #11 Del Skrevet 26. juni 2006 Martin har aldri villet sitte i vippestolen, så vi måtte ha han på fanget når han fikk grøt i begynnelsen. Og det var jo bare griseri! Så vi begynte med høy stol for leenge siden, støttet han godt opp med puter og håndklær, og det gikk fint det Nå sitter han som en konge i stolen sin når han spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 26. juni 2006 #12 Del Skrevet 26. juni 2006 Lillegutt sitter i en barnestol fra Baby Trend når han får mat. En sånn plasttol med avtagbart bord, og regulerbar rygg og sittehøyde. Har stolryggen litt liggende og fester han i 3-punkts selen når han sitter i den. Får ikke til å ha lillegutt på fanget - da blir det bare gris overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå