Gå til innhold

Uke 10

Tirilill

Anbefalte innlegg

Det er fint å være gravid.

Jeg synes det er hyggelig med alle symptomene som sier noe om at alt mest sannsynelig er bra!

Men i dag innså jeg noe som jeg visste måtte komme...jeg trenger en bukse som er litt mindre stram rundt magen.

Vet ikke om det er baby, luft, fett eller hva det nå kan være...men magen har ihvertfall blitt drygere rundt midjen. Olabuksa mi er ikke lenger så veeeldig behagelig å ha på seg.

Men hva i all verden skal jeg kjøpe. Om bare en noen få uker ser jeg jo absolutt ikke ut som jeg gjør i dag...kanskje jeg må kjøpe noe med strikk i livet...

Hadde tenkt å vente litt med å handle klær, men nå må jeg ha ett par nye bukser som jeg kan gå med. Holder ikke ut å gå med stramme klær nå.

En av svangerskapets mange små gleder og bekymringer...hehe

Føler meg veldig gravid og veldig glad!

Fortsetter under...

Hei Tirilill!

Gratulerer med barn i magen!Jeg er også gravid i uke 10. Mitt andre barn er på vei! Har vært helt slått ut av kvalme de siste to ukene, men plutselig har det avtatt veldig. Utrolig deilig!

Det er flott å være gravid! Helt enig med deg. Føler det som et like stort under som forrige gang. Jeg har ikke lest så mye på disse sidene, men opplever at det er mye klaging. Vi burde heller fokusere på hvor heldige vi er som gravide og venter et nydelig lite barn! Plagene er verdt det og de går over! Jeg har en frisk, skjønn jente på 2 år. Hver dag gir hun meg utrolig mye glede! Det har vært til stor oppmuntring når kvalmen har herjet som verst. Og så har jeg en god mann som tar veldig vare på jentene sine!

Jeg merker det også godt rundt livet nå. Vet at magen kommer raskere med andremann. Jeg bruker lette sommerskjørt med strikk i livet og så er linbukser fine. De vider seg ut og kan ofte justeres med knyting i livet.

Håper du får en god sommer!

• 2 uker senere...

Jeg er også i uke 10 med andremann, og symptomene har vært helt forskjellige enn med førstemann! Jeg har ikke vært noe kvalm eller hatt noe særlig til gravidsymptomer nå før i går... da kom spying, jeg har blitt var for lukter og smaker, og alt er forandret, akkurat sånn som jeg hadde det med førstemann helt fra begynnelsen... skikkelig rart det der! :-)

Magen vokser vel fortere med andremann ja, så jeg må ut for å kjøpe nye bukser snart jeg og... hehe... men det er jo egentlig bare koselig å endelig kunne gå på mammaavdelingen på H&M - et sted jeg bare har drømt om å kunne gå og handle i utrolig lenge nå!! :-) Ikke så særlig fint å gå med bukser langt opp over livet når man ikke er gravid akkurat, men endelig kan jeg kjøpe det nå!! :-)

Lykke til begge to med svangerskapet!! God sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...