Gå til innhold

olje og tøying...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei

er øyeblikk i uke 35 og de sier vel at vi kan starte å tøye litt og smøre olje for å ikke revne rundt denne uka!!??!!

jeg har kjøpt jordnøttolje og lurer jo litt da på om jeg har forstått det riktig: den skal smøres mellom hullene (mellomkjøttet)??

men skal jeg smøre bare der?? eller skal jeg smøre kitt oppover også, oppe med klitoris?? kan jeg revne den veien og??

og..hvor ofte skal jeg smøre meg?? morgen, kveld?? bare kveld?? etter dysjing??

hilsen smøreren:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke.. men har hørt at jordnøttolje ikke skal puttes alle steder...

Skrevet

Man får kjøpt en olje som heter "fødselsforberedendeolje". Sikkert på helsekostbutikker.

Jeg har ikke peil på hvor mye eller hvor ofte. Jeg skal prøve olje selv denne gangen. Vil IKKE revne igjen!

Skrevet

Jeg fikk høre av jordmor at det beste å smøre med er weleda fødselsforberedende olje fra uke 34. så skal du eller mannen ta to fingre to-tre cm inn i skjeden og presse bakover til det gjør vondt og holde så lenge du orker... dette skal gjentas i 3-5 min 1 gang om dagen. det er viktig å gjenta dette hver dag, ellers kan du like gjerne la være.

Skrevet

Da blir mannen min glad om han får tilgang der nede *ler*

Takk for svar!

Skrevet

Hvor kan weleda fødselsforberedende olje kjøpes? Apoteket her kjente ikke til den...!

Skrevet

Weleda selges iallefall på helsekostbutikker. Jeg bruker stelleproduktene de har til storebror.

Skrevet

Jeg kjøpte oljen i gullshoppen...kom i posten etter bare noen dager. Jeg og samboer er veldig fornøyd med den og bruker den flittig hver kveld...men han koser seg nok mer enn meg, det er ganske vondt å tøye slik, så håper virkelig den gir en enklere fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...