Chiquita Bananas Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Kjenner du allerede liv !! Heldig deg !! hvordan kjenner du det ?? du har jo født før (sant?) så da kjenner man det tidligere fordi dere kjenner igjen fra forrige gang... Jeg har kjent en liten fiskehale den siste uka, men har kjent et eller annet i magen tidligere. Nå har det vært litt tydeligere... Jeg gleder meg så masse til å kjenne skikkelig liv hvor jeg ikke er i tvil om det er tarmer eller babyen...
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hei... Jeg kjenner det er noen små dytt og noe som kjiler der dede litt under navelen... ) Siden jeg vet hva jeg skal kjenne etter så er det nok derfor jeg har kjent det så lenge alt.. 3 uker... Gleder meg til det blir mer harde spark... ) Men da er det nok nurket du kjenner også... )) Gled deg til det blir mer!!! Er en helt utrolig følelse... )
Chiquita Bananas Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 sååå gøy !! Hehehe...har en søt drøm i hodet om at babyen en dag sparker så hardt en dag at jeg ramler av stolen.
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Hehe du kan nok skvette av sparkene du får men ramle av stolen er jeg ikke sikker på... )) Men kos deg masse frem over... Det veit jeg at jeg skal... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå