Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Er 12+2 og skal på ultralyd denne uken.
Dunderklumpen Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Jeg hadde en UL i uke 12 og da var den innvendig. Gled deg, det var helt utrolig å se det lille vesenet!
=Mina min og mej= Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 jeg var også i uke 12, men bare hos legen min.. og da fikk jeg utvendig.. så masse sparking osv:) tror det blir bra uansett:)
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2006 Gleder oss helt vilt, men klarer ikke å slappe helt av før jeg får vite at ALT er ok. Men det er vel antageligvis det. Har ikke hatt noe vondt og ingen blødninger og masse symptomer. Blir bare mer og mer kvalm!
Hermelina Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Vi var på ultralyd i uke 13, og det var utvendig (på Volvat i Oslo). Ble litt redd for at vi ikke skulle se noenting, men fikk se en livlig liten krabat på 3,5 cm som sprellet og vinket som bare det. Pga størrelsen mente jordmoren at jeg kanskje var noe kortere på vei. Skal på den ordinære ultralyden neste mandag, og da får vi vite mer nøyaktig hva terminen blir! Gled deg, det blir kjempebra!! : )
Hanne og jentungen Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Det kommer sikkert litt an på legen. Tror det vanlige er innvendig ut uke 12 og utvendig etterpå.
AMINE Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Jeg var på UL i uke 12, og fikk både innvendig og utvendig jeg. Så bedre innvendig, men legen ville se ryggsøylen, og den vistes bedre med utvendig. Fint at de sjekker ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå