Gå til innhold

Ti dager over termin og lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå ti dager over termin og veldig lei av å vente. Har hatt kynnere, mange av dem harde og vonde, på grensen mot rier og med mensverk siden torsdag ettermiddag, men med 10-30 min mellomrom. De forsvinner når jeg legger meg og kommer igjen utover formiddagen, er vondest om kvelden. Har tre til fire cm åpning, er blitt tøyd og blødde et døgn, men ingen fødsel. Har selvsagt prøvd sex og alle andre gode råd, unntatt lakserolje. Veldig lei nå, har nesten gitt opp. Går snart og setter meg på sykehuset og sier at jeg ikke går hjem før jeg har født. Det gjør jeg senest på fredag. Noen som har prøvd det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fredag begynner du vel å være på overtid tenker jeg, så da gjør de vel noe med det ;-)

Skrevet

*trøste-Trøste* Har igjen 9 dager, og jeg er også lei. Men hadde det ikke vært for en del falsek alarmer og maserier, så hadde jeg kanskje ikke vært det.. Sukk...

Lykke til !

Skrevet

Tusen takk for trøst.! Problemet er at ul-termin er seks dager feil, jeg vet når el var, så det er ikke sikkert de gjør noe før 6.juli står det på ul-papirene.

Skrevet

Ifølge menstermin min er jeg allerede på overtid, for den var 15 juni. Men var på ny UL nettopp på sjekk, og der sa de at det er en julibaby der inne, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet.

Føler seg litt maktesløs ovenfor UL egentlig. Håper du ikke skal føde på St olavs da, for der kan de faktisk vente til du er 3 uker overtid...

Ikke sååå lenge til 6 juli heller, det er faktisk i neste uke (som en liten "trøst")

Skrevet

En ting som jeg fokuserer på som positivt er at det fra lørdag 1. juli blir en uke ekstra paapperm! Jeg og mannen min har allerede blitt enige om at far skal ha 2 måneder, så han kommer ikke til å ta 2 måneder og en uke om vi går frem til første juli. Derfor blir det meg som får den ekstra uka i vår familie og noe av den tiden jeg nå "mister" ved å gå på overtid får vi igjen hvis jeg klarer å knipe igjen til lørdag. Ikke så stor trøst kanskje, men en liten en for flere enn meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...