Gå til innhold

Majorstuaklinikken vs Balderklinikken - 3D Ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om hvor man burde dra? Har hørt at Balderklinikken er billigere og bedre da det gjelder 3D. Har selv bestilt på Majorstua, og her koster det 1500,-

Vurderer nå å evt bytte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer på hvor balder klinikken er jeg, og om noen har et tlf nr dit, event. en nettside?

Jeg vil så gjerne ta 3D UL i august en gang, da er jeg 24-25 uker

Skrevet

Balderklinikken ligger i Munchs gate i Oslo.

www.balder-klinikken.no

Skrevet

tusen takk! :o)

Skrevet

hei, ringte å hørte, og de sa at en time kosta 880, det er jo mye billigere enn den andre!

Skrevet

Hva får du for de 880,- ?

Jeg vet at på Majorstua får du 4 bilder + video....men på Balder klinikken har jeg ikke spurt...ennå

Skrevet

de sa bare at en time kostet 880, glemte helt å spørre om noe mer :P

men det kan jo hende at noe av det er inkludert eller kanskje er ingenting inkludert...

vet ikke :S

Skrevet

Vet noen hvordan det ser ut på Balderklinikken?

Jeg var på tidlig uL i uke 6 og 12 på Majostuklinikken og synes det var litt gammeldags utstyr, lokaler etc - litt kresen jeg!

Har også hørt noe om at Byporten Legesenter og Volvat også gjør UL og kanskje 3D. Vet noen hvordan "forholdene" er på disse ?

Skrevet

Jeg ringte til Balderklinikken, der sa de at det kostet 880,- pluss 200,- for bilder fra UL.

Skrevet

Men ingen video? Blir ikke stor forskjell sikkert, men hadde vært greit å vite om hva som anbefales..Skal vel kanskje vanskelig gjøres at noen har vært på begge stedene...

Skrevet

ringte balderklinikken og de gav ikke ut video av ul, så jeg regner med det blir majorstua, noen som har tlfnr dit?

Skrevet

Dra heller til Nøtterøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...