Lessen Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 ....at det er helt pyton å gå å vente. pp over idag... må man virkelig klare å vente i 2uker før man vet....? er jo helt sykt!! har jo egentlig ikke dårlig tid, men har bare plutselig fått det for oss at det helst skulle vært i full blomst inni her NÅ!! jeg vil jeg vil jeg vil flere som ikke liker å vente kanskje...?
Audrey Horn Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hei alle dere som prøver! Jeg prøver også, men jeg nyter pp, det er jo masse sex hele tiden. Vi bruker tiden til å bli litt nyforelsket og virile..... Men det er klart etter flere år blir det jo ikke sånn, men dere som prøver i under 6 måneder bør ikke klage så mye. Nyt det heller, det er lettere å bli gravid om man senker skuldrene litt. Dette er ikke et angrep på HI, bare en trøst til alle hysteriske her inne. Lykke til til alle, iberegnet meg!
Lessen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 ja det er jo helt nydelig... jo mer sex jo mer får man lyst på... det er helt knall... men jeg vil gjerne vite NÅ om den deilige sexen har gitt resultat!!! lykke til til deg også
Serial mom Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Føler som deg, jeg! Er skikkelig utålmodig,og nå begynner jeg virkelig å bli lei,har venta et halvår nå og intet nytt fra vestfronten:-( Lykke til!
♥Spirevipp♥ Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Vi er flere som venter utålmodig...får vel bare prøve å tenke positivt og ha sex annen hver dag!!! Det er jo ikke så ille
Lessen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2006 har sex hver dag jeg.... er det helt dumt???
mille80 Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Har hørt litt forskjellig egentlig ang hvor ofte man bør ha sex.. Det jeg oftest har hørt er faktisk annenhver dag rundt eggløsningen. Altså 10.-12.-14.- 16. dagen etter din siste mens... Men som sagt, mange forskjellige meninger om dette Lykke til forresten! Prøver veldig selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå