Crazywoman Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Hipp hurra for meg..............!!! Er dette en gledens eller sorgens dag??? Hmmmmm! Uansett har vi tørt å få svigers til å sitte barnevakt og jeg og mannen min skal ut og spise SUSHI!!!! NAM NAM. Mor skal ha litt Chablis også!!! Leeeeeeeeeeeeeenge siden sist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 gratulerer masse!!!!! kos dere med sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Heia! Grattis med dagen til deg:-) Jeg hadde bursdag på lørdag og den ble virklig feiret...var i utdr.lag, så d ble en skikkelig fest:-) Det var leeeeeeeeeeeenge siden sist, så søndagen ble et H.....!!!! Neste år d min tur til å bli 30. Tror ikke d er så ille jeg. Kos deg på dagen din:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 26. juni 2006 #4 Del Skrevet 26. juni 2006 GRATULERE ME DAGEN, CRAZYWOMAN!!!!!!!!!!!! håper dagen blir skikkelig fin. dere må kose dere masse masse i kveld Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 HIPP HIPP HURRA!!! Gratulerer så mye med de tretti og velkommen etter Håper dere får en kjempe koselig middag, er ikke så glad i sushi selv...Men Chablis derimot Kos deg masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 26. juni 2006 #6 Del Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer så masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 26. juni 2006 #7 Del Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer med dagen! Det er en gledens dag! Jeg er 35 og synes 30-åra er fantastiske!!! Nyt dagen og kos deg med sushi, Shablis og mannen din! Søren...jeg vil også ut og spise sushi med mannen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 26. juni 2006 #8 Del Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer så mye med den runde dagen. HUSK! at du er ikke eldre enn du føler det. Kos dere masser ute og nyt dagen. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 26. juni 2006 #9 Del Skrevet 26. juni 2006 Hipp hurra og gratulera så masse med dagen! 30år e ingen alder, sså eg vil si d e ein gledens dag:) Håpe du og mannen får ein herlig kveld ute,må kose deg kjempe masse!! Lille gullet e nok i de beste hender så d komme t å gå kjempe bra. E ofte verre for mammaen enn babyen å v vekke veit du.hihi Stor klem t deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #10 Del Skrevet 26. juni 2006 grattis crazy....... Og velkommen i klubben. Det ver en gledens dag, du begynner på kvinnens beste tiår nå!! Kos dere med sushi.......svigers og gullet greier seg fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 26. juni 2006 #11 Del Skrevet 26. juni 2006 En stooooooooooooooor gratulasjonshilsen til deg på 30 års dagen! Må vel satse på at det er en gledens dag siden jeg selv blir det om noen mnd. Håper du hadde det koselig ute i lag med mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 26. juni 2006 #12 Del Skrevet 26. juni 2006 Grattis med snart vel overstått dag!!! Håper du fikk en begivenhetsrik dag med god mat og mye "hygge"fra mannen din...hi-hi... Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juni 2006 Takk for gratulasjoner!!!!!!!!!!!!! Føler meg ikke noe eldre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #14 Del Skrevet 1. juli 2006 Gratulerer med overstått 30. Velkommen etter :-) Håper du hadde en knall dag, og koste deg med sushi og Chablis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå