Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det innvendig eller utvendig UL? Jeg er 12+2 og skal ha UL denne uken. Er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Tror det er innvendig på den tiden. Ordinær UL i uke 17-19 blir utvendig regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hris Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Forrige gang jeg var gravid var jeg på privat ultralyd i uke 10 og det var utvendig UL. Det er sikkert forskjellig fra sted til sted hvordan dem gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg skal privat jeg også. Håper at det er utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg hadde UL i uke 11 med forrigemann, å den var utenå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå