Gå til innhold

Venter på mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en medisinsk abort for snart 7 uker siden og skulle få mens etter 6 uker....har ikke sett noe til den, og hadde håpet at kroppen kunne bli i rute igjen. Har ingen gravi-symptomer heller dessverre, bortsett å være konstant tørr i munnen..Kanskje litt for optimistisk å håpe på en graviditet allerde nå, hehe

Andre som har vært "forsinket" etter en abort ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg ventet ca. 6 uker etter min utskrapning i februar før mensen kom igjen. Som du ser av mine siste innlegg her, er jeg temmelig deppa og fortvilet over situasjonen nå. 8 dager over IKM og to negative gravidetester. Kan ikke annet enn å vente, smøre meg med tålmodighet, og evt. ta en ny test til uka. Jeg blir smågal av dette.....

Masse lykke til , og godt å høre at du er ved godt mot etter det som skjedde deg i våres.... LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

Har ikke opplevd noe lignende, men kan lett sette meg inn i at det må være en veeeeldig stor frustrasjon!

XXX for at du snart kommer i rute igjen, etter den trasige opplevelsen!

Håper du blir fort gravid igjen!

Skrevet

Merkelig, rett etter innlegget gikk jeg på do, og tanta er i gang. Jaja da er vel ting i rute da. Man vil jo bli i normalt gjenge igjen men man håper jo selvsagt :) Har fortsatt på mine akupunktørtimer og hun sier at jeg har en mye roligere indre puls enn før! Dvs at kroppen er ikke er så stresset som den var og det er et godt tegn for evt. graviditet.

Takk for lykke-hilsen Sondes mamma, det går bra med meg, det eneste som plager meg er alderen (40), men det kan man jo ikke få gjort noe med dessverre. Selvsagt er man bitter og skuffet over det som skjedde (aborten). Unger poppes ut av unge og gamle mødre overalt! Snart er det vår tur, ikke sant??

Mht deg så høres det ut som du er litt stressa akkurat nå, og hva er det som skjer da? jo mensen utsettes. Det kan også være naturlig som du skriver et annet sted. Men man har forhåpninger og det skjønner jeg godt. Har ikke noe annet råd enn å være tålmodig rett og slett. Å si at man skal prøve å slappe av og ikke tenke på det er lettere sagt enn gjort. At det imidlertid hadde klaffet for deg hadde jo vært alle tiders :) Vi får holde hverandre oppdatert.

Skrevet

Ja, det må vi gjøre!!

Føler meg helt klart stressa og overfokusert på det å bli gravid for tiden. Har igrunnen hatt det sånn siden MA i februar, men det er jo heller ikke så rart synes jeg. Lettere sagt enn gjort å bare "slappe av" og tenke på andre ting. Tikk takk sier klokken (jeg blir også 40 i år), og vi ønsker oss så intenst et lite søsken til Sondre. Men, som mannen min sier, det er ingen selvfølge å få barn, og livet kan synes svært urettferdig i så måte.

Vi får bare leve sundt, være gode mot mennene våre, og håpe på masse sommer-sex som snart bærer frukter ;-)

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...