Gå til innhold

Hva skal dere i dag da jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og kjeder meg litt, men skal snart gå å spise frokost, og så skal jeg rydde og vaske litt her tenker jeg.. Greit å få ting helt som jeg vil ha det før fødsel... Så sant jeg ikke går på overtid da, for da må det jo gjøres flere ganger... men, men...

Skal også en bitteliten tur til jordmor i dag med urinprøve, og for å sjekke blodtrykk, hadde litt høyt blodtrykk på kontroll på fredag, så de ville sjekke meg opp igjen i dag... Ellers så har jeg innmari lyst til å føde da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sto opp kl 6 idag, rydda vaskerom og tv-rom en times tid. Lufter dynetrekk til den lille nå og vasker litt klær. Drar snart å shopper inn litt "hjem fra sykehuset-klær" ellers er det flott vær å male vinduskarmer i ute. Alltid endel å gjøre når man har hus. Skal gå min vanlige topptur idag og og kanskje ser jeg elgen jeg har sett før igjen :) til kvelds blir det alltid en dvd el.l. Kos deg/dere med dagen idag-16 dager til min termin og koser meg hjemme nå :):):)

Skrevet

Nå skal jeg strax hoppe i dusjen.....

fixe meg å dra til byen å møte venninen min som også er gravid;) titte litt på ting og tang som vi trenger og ikke trenger så skal vi en liten tur på brygga....blir vel en liten matbit;)kose seg.....fint vær i dag jooo,:)

Også klart,har innmari lyst å føde nå jeg å .....men vente litt kanskje,er jo bare 33dager igjen....

Skrevet

skal bare ligge på sofaen idag,er begynt og bli forkjølet og det passer ikke inn akkurat nå,må prøve og bli frisk snart så jeg har krefter når jeg skal føde

Skrevet

11 dager igjen på meg ... Håper den lilel vil komme snart.. selv om jeg kansje er en av de osm ikek burde være såå desperat enda siden det er 11 dager til terminen enda... men første mannen min kom jo nesten 4uker før da.. så blir jo liksom at man tenker at den kan jo komme så tidlig denne også.. selv om min nr 2 kom 7-8 dager over tiden igjen! Så her kan alt skje!

Skrevet

I dag skal jeg bare slappe av. Har vært en stressende helg. Skal kjøpe brystpumpe og så skal vi på omvisning på sykehuset i ettermiddag/kveld. Må stryke noe babytøy også. Har kjøpt noen søte kjoler.

Skrevet

Hei på deg :-)

Hvordan er været hos deg da HI? Må jo bare skryte litt for her i Bergen er det knall vær igjen (ikke den store varmen men dog...) så her blir får nok terassen mye oppmerksomhet,tenkte å grille og kose oss der i dag. Så får vaskebøtta og vaskemskina fred i dag hi hi....

Klem

Skrevet

Bare kvalmen roer seg litt, så skal jeg ut og kjøpe inn baby-utstyr. Har fortsatt god tid, 33 dager til termin, men er ivrig på å få alt i hus snart, så jeg kan begynne å vaske klær, sengesett osv.

Ellers har jeg planer om å vaske litt i huset, gå en tur, dra på trening og ordne i hagen. Men som alltid, så er jeg veeeldig optimistisk om morningen til alt jeg skal få gjort, og ender med å ikke orke noe som helst. Så jeg ender nok på sofaen etter shoppingrunden (eller før;) ).

Skrevet

Er sol og varmt her:o) men må få ting unna... håper på å føde snart vettu.. hehe.. bare 5 dager igjen til termin.. Og vil jo ha det rent og ryddig her før jeg reiser og føder... hihi...

Skrevet

Jeg befinner meg nok for langt nord, for her regner det og er vel kanskje ti grader. Oi, det har stoppet å regne, men fremdeles grått. Har satt på oppvakmaskin og vaskemaskin, vasket opp og sovet på sofaen. Tenkte å kjøpe en ektra amme-bh, siden jeg bare har en, men spørs om jeg orker å gå ut.. Skulle gjerne født i dag...

Skrevet

Hei,

Jeg har vært hos jordmor idag, og fikk vite at kynnerne jeg hadde i går som tok tak i ryggen var livmoren min som prøvde å sette det i gang. Så jeg håper noe skjer veldig snart. Jeg har det slik nå også, men mer ubehagelig i magen enn i går....hmm har vel lov å håpe (men det stopper vel opp etter noen timer slik det gjorde igår). hehe nå har jeg en kjempe krampe neders i magen med kynnere som strammer rundt til ryggen....håpe håpe....hehe. tar tiden nå også, så det blir spennende å se om det kommer flere. ja ja, det får nå tiden til å gå.

Jeg har fått beskjed om at jeg må bare ta det med ro nå, fordi jeg har fått masse vann i beina. Jeg har så lyst til å gå meg en tur i fin været her i Bergen, men hvis hun bare fortere seg med å komme ut kan vi sikkert klare å gå en tur til helgen om været holder seg. Jada, legger slike planer nå....tiltross for at jeg kan bli gående 18 dager over...det blir 15 dager fra idag....huff virker som en evighet.

bruker visst så lang tid på å skrive at jeg kan tilogmed få sagt det var 6 1/2 minutt mellom to vonde kynnere (kalder det kynnere for jeg får meg ikke helt til å tro at dette er starten på slutten av svangerskapet:-)

nei dette ble mye babling...

lykke til alle sammen som venter i nær tid, snart får vi sommerbarna våre:-)

Skrevet

Vært på jobb. Nå skal vi snart inn til Helvete (også kjent under navnet Ikea). Venter til så sent for da har de fleste av de søte små barna som hyler og skriker og kliner is på deg i køen lagt seg:)

Nei da, kan være trivelig på Ikea..for all del, men er ikke noe som skjer mer enn en gang i året. Skal se på litt babyting og det er kos da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...