Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sant at når hodet er festet så går det fire uker så kommer prinsen/prinsessen?har hørt forskjellig,alt fra tre uker til fem uker,noen ganger fester jo ikke hodet seg.er førstegangsfødende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er snart i uke 38 (37+5), og hodet har ikke festet seg...Jordmor sa at det ikke hadde noe å si...Baby har ligget med hodet godt plantet nede i bekkenet i endel uker....Men er ikke helt festet....

Skrevet

ok.jeg var til kontroll til jordmor i uke 34 og hodet var da festet,folk sier jo så mye,det er sikkert best og lukke ørene.

Skrevet

Mitt har festet seg i uke 33 begge gangene, og første gang fødte jeg en uke før termin, denne gang ser det ut til at det blir på termin eller senere... Ingen rergel på det, forskjellig fra kvinne til kvinne. Min søster fødte på termin, og hennes hadde ikke festet seg selv om hun var førstegangs...

Skrevet

Hvordan sjekker egentlig jordmor om hodet er festet på kontrollene? Jeg går kun til lege og hun har ikke sjekket dette på noe vis... men har forsåvidt heller ikke så ofte kontroller at det gjør noe... så kanskje det var litt for tidlig forrige gang... Da var jeg bare litt over 26 uker på vei. Nå er jeg 30+2 på vei og skal til neste kontroll ved 33+1.

Skrevet

Kanskje dette bør legges inn i et eget innlegg... jeg gjør det...

Skrevet

jaja. da skulle jeg ha født jeg da, om det tar ca 4 uker fra det er festet.

er 3 gangs.

første gangen festet det seg i uke 35(6 dager over termin), andre gangen i uke 34(2 dager før) og denne gangen i uke 31.

ei veninne gikk 16 dager overtiden og da hadde ikke hodet festet seg.

så det er ikke med alle hodet fester seg nei

Skrevet

legen på føden sa til meg at hvis hodet fester seg, gjør det det 3-4 uker før termin.....er 2 gangs.

Skrevet

Her var hodet festet i uke 35, nå er jeg 41+2, ingen fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...