Gå til innhold

April: Nå forlater jeg dere!!!!

Anbefalte innlegg

For i morgen flytter vi,og har ikke internett der,men skal få det ordnet så fort som mulig=)

Blir å savne dere kjempe mye=)

Håper på å ikke gå glipp av så mye her inne,men til alle dere som har bursdag,eller kommer til å ha bursdag og andre som bør gratuleres,så sier jeg bare GRATULERE på forhånd,så glemmer jeg ikke noen=)

Håper Simen blir å finne seg til ro i ny leiligheta,men han har vært der før så tror det går bra=)

Var å veide han idag,og han er nå 9750g og 78cm lang:)

Jeg som hadde trodd at han hadde passert 10kg ,ja,ja..gjør nok det en gang=)

Nei,må vel gå å pakke vidre å vaske,ikveld skal alt være ferdig pakket og vaskst,for imorgen kl.08.00 henter gubben lastebiln=)

Så hvis jeg ikke er innom og sier hei på en stund så tenker jeg på dere alle sammen=)

Lykke til med alt som m¨åtte være i sommer,og ha en KJEMPEFIN SOMMERom vi ikke sees før=)

Mange klemmer fra Simen og meg =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5471213-april-n%C3%A5-forlater-jeg-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sukk* ja har grua meg litt til denne dagen eg da - det blir ikke det samme her uten deg.

Men men - det går for en liten periode - men fort deg tilbake... du kommer til å bli dypt savnet.

Og husk å nyt sommeren litt også nå, ikke bare være inne ¨pakke ut alt - det er lov å ta pauser. Har godt tid når du først får eskene inn i leiligheten... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...