Gå til innhold

Leker til barn ca 19 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva slags leker dere har til barna deres, og hva som er yndlingsleken dems. Synes det er greit å se om vi har "det som trengs", eller om jeg kan snappe om noen ideer...

Vi har puslespill med knotter på, puslebøtte, tegnesaker, sprettball, fotball, bankebrett, små ole-brum-figurer, en liten sparkemotorsykkel, gå-tralle. Ja, dette er i hvert fall det han bruker i det daglige nå. Han elsker sprettballen sin. Kaster den, og løper etter den som en gal.

Skrevet

Vår lille gutt på samme alder er veldig opptatt av bilene sine, små og store. Fyker rundt på toppen av politibilen sin, så hverken møbler eller foreldre er trygge! Yndlingslekene hans er bilene, bussen, brannstasjonen og figurene fra Small People, kjempe fine leker!

Skrevet

Alt som har hjul faller i smak hos vår gutt. ikke så interessert i andre ting.

Skrevet

Jeg tror det er verre å ha for mye enn litt for liten.. De har jo ikke vondt av å bruke fantasien sin litt?!?

Jeg synes ditt utvalg virket veldig bra...

Biler og en liten garasje gjør susen her.. Og et kjøkken. og en mini-stol. Og tusjene til storesøster.. (hvem er det egentlig som kom på den geniale ideen og utstyre små barn med tusjer som ødelegger vegger, tak, gulver, bord, gardiner, klær og mamma's humør??)

Skrevet

Snups liker små figurer, små motorsykler, traktorer og biler, og dukkehus. Hun har et utekjøkken som er morsomt (det er et vanlig lekekjøkken, men vi har det ute). Hun er også glad i dukker og bamser, men det er mest ting på hjul som er interessante nå, ja. Puslespill og klosser har hun lite sans for.

Hun har begynt å krype inni ting og gjemme seg, så vi har tenkt å lage et lite hus av en stor pappeske. Jeg tror det blir stas!

Skrevet

Lego, den mellomstore stoerrelsen. Og det fine med de er at de kan brukes i mange mange aar.........

Skrevet

alt som er av puslespill, klosser og bøker kan hun leke med lenge. ellers har vi et sånt kjøkken som hun leker endel med og bondegård med masse dyr. elsker dyr og lage lydene som dyrene lager. ellers er alt med hjul på morsomt. har gåbil, dukkevogn og en motorsykkel på verandaen. nå i det siste har også dokka hennes fått masse oppmerksomhet. hun skifter liksom bleie og mater og og synger for den. kjempe søtt å se på. lager mat til den på kjøkkenet sitt og mater den. også må mamma gjøre det samme. har sånn dokke som lager lyder når du trykker forskjellige steder på den, men hun blir så lei seg når den gråter. trøster den og gir den sutten også må hun opp i mammas fang å få trøst etterpå. he he. hun er 21 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...