Gå til innhold

Er det noen andre her UTEN symptomer???? Redd noe er galt...

lillegull80

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 6 + 0 og er ikke kvalm, ikke har jeg ømme pupper, ikke har jeg lyst på noe spesiellt, føler meg rett og slett ikke gravid!!! Har en fra før og husker ikke da helt hvordan det var de første ukene.

Det eneste er at jeg er VELDIG trøtt, men tenker at det kan jeg jo være uten at jeg er gravid også da....

Jeg tok flere tester i forrige uke og alle var positive men jeg føler meg ikke gravid i det hele tat og når jeg leser om alle dere her inne så har jo ALLE masse ulike symptomer...

Er det noen andre som meg?? Er litt engstelig noe har gått galt nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt vanlig! I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen sympt.uten magen når den beg.å komme! Jeg var ikke kvalm en eneste dag,hadde ingen ømme pupper,fikk M smerter innimellom det var vel det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det normale er vel å ikke ha så mange symptomer så tidlig. Men det er liksom ikke noe å skrive om, så er nok derfor det er så få innlegg av den sorten. Viktig å huske på med disse sidene, og seinere på Din Baby-sidene, at det er unntakene som trer kraftigst fram på disse sidene. Hadde det vært slik som det ser ut her, så hadde alle hatt bekkenløsningsplager fra uke seks, spydd som griser hele tida og seinere fikk vi unger som alle sov hele natten fra de var to uker, begynte å gå da de var 9 mnd og snakke rent når de var halvannet år :) Men om du ser litt rundt deg, så er det jo masse friske, gravide omkring. Du er helt normal. Seks uker på vei er man jo "knapt nok gravid" om du skjønner hva jeg mener - dvs det er masse kroppen din ennå skal gjennom og etterhvert vil du kjenne deg mer og mer gravid. Det er ikke så dumt at et svangerskap varer så lenge - vi trenger masse tid på oss til å forstå hva som skal skje. Jeg skjønner deg godt. Hadde det akkurat sånn første svangerskapet, jeg også og måtte på ultralyd for å være helt sikker på at alt var ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så deilig å høre!!! Tusen takk for svar!! :)

Ganske morsomt det du skriver Priaka..jeg måtte le når jeg leste det :) Det er så sant så sant! Jeg husker så godt da vi fikk forrigemann og jeg var inne på dinbaby sidene; - alle de andre babyene var liksom så utrolig flinke til alt...og ja, de fleste sov natten gjennom fra dag to..he-he!!

Bra med litt "reality" av og til også :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er 8+5 idag og i løpet av natten har nesten alle mine symptomer blitt borte vekk. Det er for å være ærlig ganske deilig og ikke være så "kjempegravid" hele tiden. Jeg tar det likevel med ro og nyter tanken på at alt helt sikkert er helt i orden med min lille spire:)

PS: Akkurat det samme skjedde i mitt forrige svangerskap - alt var i orden da også - bare deilig å få litt symptomfri noen uker, man blir tidsnok "GRAVID NOK" igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare vær glad du. Jeg stressa også med at jeg ikke følte meg gravid !! Så pang på dag 6+2 kom kvalmen hihi.

ikke like intenst som forrige gang men ille nok!! Skal på akkupunktur nå snart og håper at den da forsvinner som dugg for solen!!

det at du er kjempetrøtt er jo et symptom da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+5 og har ingen symptomer i det hele tatt. Tidligere hadde jeg litt stikkinger i livmoren, men ikke nå lenger. Ikke er jeg trøtt heller, så her fins ikke fnugg av symptom. Men det hadde jeg ikke forrige svangerskap heller, ikke før uke ti, når trettheten kom.

Det er jo veldig normalt. Jeg håper bare det fortsetter slik, slik at jeg slipper kvalmen denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er 6+1 og har kunne ømme pupper. Det er alt. Kjenner ikke noe til den berømte livmoren..heller ikke kvalmen. Er i toppform =)

Er så enig men hun litt lenger oppe her..det er unntakene og det som er spes som blir skrevet inn her.. (for det meste).

Jeg blir også veldig bekymret når jeg ser her. For den ene plagen er jo verre enn den andre, tar helt av enkelte. Trur symptomene smitter veldig her, og slenger på litt ekstra kvalme osv..

Det er jo di som er kvalm allerede i uke 4... er det mulig??

Jeg har ihvertfall aldri hørt det og kjenner flere mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingenting, utenom bitte bitte litt når jeg kjenner godt etter. Men jeg har iallefall fått "ståpupper" da :) Har alltid hatt innovervorter, så det er jo en fryd at de strutter litt. :)

Kjempeflott tråd dette, vi trenger å roe oss ned litt tror jeg, selv kan jeg bli ganske stressa av alle som har så mange symptomer, for da tror jeg ikke at jeg er gravid selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....jo det er mulig å bli kvalm allerede i fjerde uke.Ved mitt fårige svangerskap begynte jeg å spy før det var godt 4 uker og jeg fortsatte i 7 måneder før jenta mi kom,en måned før tida(heldigvis).Jeg hadde noe som di kaller ekstrem svangerskapskvalme,innlagt 3 ganger.Fikk skrekken,dette var i 2000 og først nå har jeg tort å prøve på nytt.Er nå i tiende uke og er bare trøtt,ingen kvalme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!! Kjempedeilig å lese at det er mange som meg her inne også... :)

Så forøvrig at jeg er litt "svimmel" da for jeg er ikke lenger på vei enn 5+0 (ga meg selv en ekstra uke der gitt.. :) )

Nå skal jeg nyte at jeg er gravid og ikke har symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...