Sunniva78 har to små Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei du! Hvordan går det med deg? Her har vi såvidt kommet oss ned på jorda igjen, etter en rar helg... Det er så deilig å si ordene; er gravid jeg... IHAAAAAAAAAAAA! Hva jeg kjenner på kroppen er litt forskjellig, vet ikke om Crinonen henger igjen enda jeg? Tok siste dosen på fredag. Vel symptomene mine er: -Ømme pupper... -Innbiller meg at jeg er litt småkvalm noen ganger -Kribling i bena om kvelden -I tillegg har jeg vondt i halebenet, av alle plasser! Har hatt det siden lørdag. Har jo hørt skrekkhistorier om de som har fått bekkenløsning så tidlig, håper for all del det ikke er noe sånt! Blir artig å følge hverandre her inne, blir nok en fin gjeng etterhvert! Ha en fin dag da! Klem- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5471176-malinl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei Sunniva! Jeg har bare såvidt landa jeg og Sitter for det meste bare og gliser for tida. Folk må jo tro jeg er rar. Jeg har ikke hatt noen god helg. Dro hjem fra jobb på fredag kveld. Da var jeg kjempesliten og ble veldig kvalm. Lørdag holdt jeg meg hjemme fra jobb og da gikk det ganske greit. Fikk sovet leeenge (12 timer i strekk). I går var jeg på jobb igjen fra morran. Da gikk jeg kvalm helt fram til lunsj. (Selv om jeg småspiste hele tida) Også gikk det over. Men det er rare er. I dag er jeg helt fin.... Men tror jeg har gjort noe veldig riktig. Spiste frokost med engang jeg sto opp. Ellers har jeg også fått ømme pupper eller vonde pupper vil jeg kalle det. Også har jeg lagt merke til noe merkelig. Du vet etter at du har trenet magemuskler så kjenner en det rett under ribbena dagen etter. Har vært "støl" der i mange dager nå. Kjenner det bare når jeg strekker meg. (Har ikke tatt sit-ups på leeenge) Gleder meg sånn til i ettermiddag. Da skal jeg møte ei venninne som er 7 måneder på vei, og fortelle henne at jeg er gravid og. Det blir sååå gøy Du får kose deg i sommerdagen du også! (Håper iallefall det er sommer i tr.lag) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5471176-malinl/#findComment-5472503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei igjen! Så du kjenner graviditeten såpass mye allerede du da! Håper det ikke blir slik så veldig lenge... Men pytt, vi tåler da det vi!!! Det er verdt det:-) Er ikke støl i magen jeg nei, men det stikker litt innimellom, tror du har nevnt noe om det samme? Vi får tenke på at det meste er vanlig! Orker ikke å engste meg. Hvordan har du tenkt å gjøre det med lege/jordmor? Jeg har lyst å gå til jordmor, og tenkte jeg skulle ringe en dag. Er stor mangel på jordmødre her i byen, så man må være tidlig ute. Da skal jeg spørre om jeg må til lege først, og når jeg kan komme osv... Liker å ha ting klart jeg da vettu... Kan tenke meg at det blir artig å fortelle det til venninna di, vi gjorde det samme til et vennepar i går. Kjempegøy, de har visst om hele prosessen og gleder seg sånn med oss. I tillegg er hun også gravid, 7mnd som din venninne, så vi får noen mnd sammen hjemme!!! Artig ja. Vi snakkes!!! (Er ikke så mye sommer å skryte av her forresten...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5471176-malinl/#findComment-5474539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei igjen Sunniva! Merkelige greier denne kvalmen. I går var jeg helt fin. Og dagen i dag har også startet bra. Tror det måtte komme av at jeg var fryktelig sliten i helga. Nå har jeg fått nok søvn og ikke merket noen ting. Håper det inderlig fortsetter sånn fremover. Ikke noe særlig å gå kvalm hele dagen. Jeg har ikke tenkt så langt som til lege og jordmor enda jeg faktisk. Første på programmet nå er å ringe Ullevål og si at jeg er gravid og avtale time for ultralyd. Tenkte jeg skulle gjøre det i morra. Får høre hva de mener, om jeg bør bestille meg legetime før ultralyden eller ikke. Gleder meg kjempemasse til ultralyden. Blir i rundt uke 8 og da har jo hjertet begynt å slå. Tror det blir en ganske så spesiell opplevelse å se det lille nurket på skjermen. Håper det kommer solskinn til tr.lag snart, ellers skal jeg ta med litt når jeg reiser oppover og besøker familyn i ferien. (Bare i dag, torsdag og fredag igjen så er det fri i 3 uker... HERLIG!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5471176-malinl/#findComment-5481424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå