kruta78 Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 har hatt vondt i hoften (og da spesielt på ene siden) i noen uker nå. de siste dagene har jeg fått veldig vondt på begge sider og nedover i beina. Kjennes ut som kjempe gangsperr (støl) (men har ikke trent..)- forferdelig vondt. Noen som vet hva dette kan være, eventuelt hva jeg kan gjøre for å redusere smerten?
applsn Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 det er nok bekkenet som er begynt å plage deg..ta kontakt med nærmeste manuell terapaut så fort som mulig, hvis ikke så kan du bli plaget senere i livet. teraputen kommer sannsynelig vis til å teipe deg (dvs sette teip nederst på ryggen for å støtte opp bekkene, så du ikke bruker det så mye når du bøyer deg og slikt) det hjalp til meg, men uheldigvis så var jeg allergisk mot teipen så jeg fikk sår, men skal bruke et bekken belte nå..
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Har ala det samme som du beskriver.. Akkurat som en slags "strøm" nedover beina.. Fryktelig vondt, så vondt at det hindrer nattesøvn.. Sambo masserte begge leggene og låra hos meg og det hjalp meg da:o)
AE84 Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 ja...hadde jeg bare hatt en samboer som kunne massere...hadde det vært perfekt... kjenner beina svikter hver morgen...er så utroli sliten...orker nesten ikke gå lenger...føles som en ekstrem gangsperr...som om jeg har løpt marraton dagen før:) ellers klarte jeg også å få en voldsom krampe i leggen i går morges...det er ikke å anbefale...så hver forsiktig når du evt tøyer beina om morgenen!!de er jo bare så støle... kan godt få ut den der beibien nå...så vi kan slippe alt dette tullet...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 kjenner noe liknende eg også. noen som vet om det kan roe seg, eller om det bare vil bli verre frem mot fødsel?
Linda venter 8/7 Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har også slike smerter i hoften og nedover beinet. Skifter litt på hvilket det er. Jeg tenker at det enten er bekkenløsning eller såkalt murring nå når det nermer seg fødsel. Trangt i bekkenet, og barnet kan klemme på nerver, sa min JM. Jeg synst hvil hjelper. Ta det med ro med bena strekkt ut. Håper du blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå