stenbukk67 Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 En liten hilsen fra meg som er helt ny her. Jeg ble veldig glad da jeg fant ut at det er så mange som har vært på Storkklinik. Hadde 2. inseminasjon 16 juni, så nå teller jeg dager til jeg kan teste. Hadde maaange symtomer første gang, og nå også. Det er både spennende og frustrende. Det er spesiellt å være helt alene om dette valget, og synes det er godt å se at det er flere i samme situasjon. Tvi tvi til alle:) som venter og prøver.
belvia Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hei, så spennende :-). Hvis du ønsker å treffe andre i samme situasjon er det bare å si fra så skal jeg gi deg en mailadresse. Vi er en gjeng med jenter som treffes av og til og som har til felles at vi er alene og ønsker å få barn. Noen er gravide mens andre holder på med forsøk. En fin gruppe hvor man kan dele sorger og gleder. De aller fleste bor i Oslo området.
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg blir gjerne med på treff. Var på Stork i april og fikk klaff på første forsøk men misten igjen tidligere i juni og er nå klar for nytt forsøk i løpet av juli. Oslo basert.
"charlie" Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 ønsker deg lykke til! skal selv ha storkebaby nr 2 i nov. - som singel. første gang var jeg forberedt på en del reaksjoner. men de var av en litt annen karakter enn jeg trodde, da de kom. - så tøff du er. - det skulle jeg gjort, hvis jeg hadde hatt muligheten den gang. osv. den beste kom fra en oldemor på 80 med drøssevis av etterkommere: "det var fornuftig. det tror jeg det kommer til å bli mer av". eller som en jeg kjenner fikk høre av en gammel dame: "er du ikke gift? DA har du det bra!"
krakra 19.11.07 Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Hei Da krysser jeg fingrene for at du lykkes denne gangen. Jeg skriver under på det "charlie" sier, masse positive tilbakemeldinger, har ennå tilgode å møte noen som er negative. Jeg er også gravid med nr 2 (men er kun i min 6.uke). Har en jente på 2.5 fra før. Hyggelig hvis du vil være med på være Oslo-treff som Belvia skriver om.
belvia Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Hei Elena62 Du er velkommen til å bli med sammen med oss. Vil du sende meg en mail på adressen: [email protected] Hvis det er andre som er single og i prosess eller gravide så er det bare å ta kontakt :-)
leodora Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Hei, velkommen på siden stenbukk 67. Ventetiden kan være lang, lykke til med test. Det er godt å ha noen å dele erfaringer og tanker med. Elena62, lykke til med nytt forsøk i juli - og velkommen i gruppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå