Gå til innhold

September: I ferien i Thailand

Luguber

Anbefalte innlegg

God morgen, store og små:)

Skal til Thailand om to uker og har et par mat-spørsmål til dere som allerede har vært ute og reist.

Brød er innført, men det er aldri en garanti at mellomgrovt er tilgjengelig. Skal jeg da gi mini fint eller finne noe annet enn brød til ham?

Noe annet kjekt å ha på skiva enn kyllingpostei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leverpostei og Makrell i tomat.

Veldig greit å ta med tuber når man er i utlandet for da holder de lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med oss desse små porsjonspakkane med leverpostei og så skinkeost på tube då vi var i Tyrkia. Han åt stort sett fint brød, og det gjekk veldig bra. Ein må berre passe på at det ikkje samlar seg store klumpar inni munnen, fint brød har ein tendens til å vere litt meir deigete enn grovt.

Ellers så pleier eg å tenke som så at det er jo babyar og små ungar i andre land og, så det må jo finnest mat til dei. Vi hadde med graut, fruktmos, middagsglas og noko pålegg til Ask, men det var berre grauten som vart ete opp. Middagsglasa var han ikkje interessert i, han åt stort sett berre lokalt brød og fruktmos på dagtid. Og så fekk han smake på middagen vår.

God tur i alle fall, det blir sikkert kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Utenom middagsglass og fruktpure til selve reisen tar jeg bare med grøt og pålegg. Vet det finnes så mye god mat der ute at det ville vært synd hvis ikke han også får noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...