Gå til innhold

Desember: Grøt-middag, litt hjelp hadde vert fint:)

Anbefalte innlegg

Går det an å starte med middag og grøt samtidig?

Vi har nettop begynt, sidn vi sku være i Thailand i 3uker, ville ikkje holde på med introduksjon av mat der.

Har gitt grøt i 4dager, og det går kjempe bra. Ho gapa for harde livet, og blir litt sinna når det e tomt.hehe..

Men kan vi starte med smaksprøver på middag og?

Tror ho trenge mer mat no, e plutselig begynt å våkne opp 3-4ganga om natto for å spise, sov natta igjennom tidligere.

Nokken som veit?då hadde d vert fint m et svar:)

Fortsetter under...

Heisann :)

Vi gjorde det. HS sa det ikke var noe problem hvis vi bare ga litt og litt og var nøye med å ikke blande så mye i middagen. Bare noen få ingredienser. Har gått kjempe bra hos oss. Hun spiser som bare det. Fikk til svar at det var bare å prøve seg fram. Verste som kunne skje at det kom opp igjen og da kunne vi vente litt for så å prøve igjen sa hun til oss.

Lykke til med middags-spising :)

Tusen takk!!!!

Då ska vi prøve idag.. E ikkje så kjekt å våkne så mangen ganga om natto. og eg merka at snuppa e skikkelig sulten og, for ho spise masse ved hvert måltid:)

E så rart at de plutselig e blitt så store liksom. Va bare over natten d skjedde her at ho hadde behov for meir mat.

Blir 6mnd om 2daga, så vi har jo klart oss lenge med bare melk egentlig.

No ligge ho på gulvet å snakka m lekene sine.hehe, e ei arti tid vi e inne i no syns eg!

kjempe arti tid ja....blir nesten litt skremt over hvor fort det går jeg...

hvis hun viser tegn på at hun ikke er fornøyd kan det nok være greit å forøke ja....gikk veldig bra her ihvertfall....hun gaper til det hun kan få....hehe!!

lykke til! ha en flott dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...