EvaS Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Noen andre her som bærer mye? Dvs, i sjal, bæreselen, mei tai, slynga osv. Jeg bærer zoe mye i sjalet (5,2m langt). Nå har jeg oppdaget "bæresider" så jeg kommer ikke hit så ofte som før... er litt bæregal jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg bærer minst mulig, har problemer med nakken og det merker jeg visst jeg bærer mye. dessuten syns jeg de begynner og bli store også. har ikke brukt sjal eller lignende jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 samme som mamma t Marcus..... jeg verken kan eller vil bære Mathias mer enn akkurat det jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Ja, jeg er også en bærer :-) Bærer i slynge og nå har jeg kjøpt en mei tai på krusedull. Kjøpte slynge da hun var 3 mnd og da var jeg frelst. Har litt lyst til å kjøpe sjal, men skal nå bli vant med mei tai først, så kjøper jeg sjal til høsten. Elastisk sjal skal jeg i alle fall ha med meg på føden når jeg skal ha nestemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå