Gå til innhold

Desember: Da er den tiden over.....*sukk*

Anbefalte innlegg

...Kose-stunden på stellebordet. Til nå har vi bare kosa oss og brukt laaaang tid på bade. Den tid er tydeligvis over. Hun er helt turbo på stelleborde. Får ikke på henne verken bleie eller body. Må ta henne på fange å lirke det på henne. Det går fort. Hun har blitt ei aktiv lita snuppe. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5470633-desember-da-er-den-tiden-oversukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe....enig. Jeg har fjernet stellebordet, og all stelling foregår nå på golvet...på magen, på siden, stående, ålende...

Og til nå har jeg også kunnet ta meg en laaaang dusj i ro og mak, men nå har han begynt å kravle seg inn i dusjen....hrmpf...stress altså!! Men han er jo søt og, da, der han kommer smilende og skal være med!

Åh, så fint?! Å se at det er flere som har det sånn.... Her har han vært turbo på stellerbordet lenge. Snudde seg på magen bevisst da han var rundt 4 mnd og siden har det vært umuligus på stellebordet. Akkurat nå er sinkremtuben veldig interessant, så jeg får av bleia, vasket han og på den nye før vi må kle på klærne på fanget.

Annonse

Her går det foreløpig ant å bruke stellebordet, men lillegutt er blitt mye mer aktiv de siste ukene. Prøver hele tiden å snu seg på mage, åler seg og går i bru. Når jeg endelig har fått på bleien, er det bare å raskest mulig få knept igjen bodyen før han klarer å rive opp tapen.

Heldigvis liker han å ligge på rygg og leke med tærne sine så får jeg avledet han litt så kan han ligge helt i ro og kose seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...