Gå til innhold

3 små ting jeg lurer på, hvis noen orker å svare:o) (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første:

1. Igår opplevde jeg noe rart.. Hele graviditeten har utfloden vært hvit, men igår var det noe heeeeelt annet.. Har ikke hatt sopp en eneste gang i hele graviditeten og ikke kløe eller noe, men da da jeg tørket meg var utfloden helt blank, blank og seig.. Lignet slim, blankt slim og det var pittelitt blod ilag med dette.. Dette skjedde bare en gang igår.. Hva kan dette ha vært??

2. De 4 siste netterne har jeg våknet med hodepine hver morgen.. Det har jeg aldri gjort før.. Hvorfor blir jeg plaget med dette nå?? Har det noen sammenheng med kynnerne som jeg har hele natten??

3. De 2 siste netterne har jeg vært ekstremt kvalm om natten.. Mange ganger jeg har kjent at jeg ville rett og slett spy.. Æsj.. Flere som opplever dette, og hvilken sammenheng har det??

Veeeeeldig gla om noen orker å svare:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok bare svare på det første... Høres veldig ut som den berømte slimproppen.. Håper dette er begynnelsen på noe da =)

Skrevet

ÅÅå håper det skjer noe snart, nå har slimproppen hærjet siden forrige fredag:o/

Men det blir spennede å se, den må vell være ferdig snart?? :o)

Skrevet

Får håpe det for din del :)

Når har du termin?? Jeg er VEEEELDIG klar og har besten 4 uker igjen, hehe... Huff, håper jeg slipper å gå over i hvertfall...

Skrevet

Har termin 3 juli:o) Hehe har vært klar nå lenge jeg også:o) Er på slutten man blir utålmodig.. Sambo er så giret på å få henne ut, nesten mer enn meg så vi bare går å venter nå:o)

Håper vi slipper overtid begge to, det er så kjipt sier alle.. :o/

Skrevet

3: Ligger du på rygg? Kan høres ut som vena cava-syndrom. Vekta av babyen stenger blodtilførselen, så du blir kvalm. Prøv å legge en liten pute under din høyre side, evt bare ligg på sidene.

Skrevet

Hodepine og kvalme er jo symptomer på svangerskapsforgiftning. Hvordan har blodtrykket vært? Har du mye vann i kroppen? Har det vært eggehvite i urinen din? Hvis ja på dette ville jeg dratt til jm for en sjekk. Det er jo mange andre grunner til kvalme og hodepine også da, men best å være sikker. Nr 1 er nok slimproppen ja.

Skrevet

Kvalme om natten kan være fordi du ligger på ryggen og presser på den venen som går til morkaken. Dette heter Vena Cava syndrom, og er ikke bra.

Du bør ikke ligge på ryggen lenger når livmoren er så stor og tung.

Skrevet

Blodtrykket har vært lavt hele svangeskapet, men jm/lege sier det er fint hver gang.. Har 0 i ødem, ikke eggehvite i urinen..

Skrevet

Ligger ikke på ryggen om natten:o/ Har en sambo som passer på meg hele tiden og han sier at jeg bare ligger på sidene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...