Gå til innhold

Negativ el test (billigetester).....:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Noen som har erfaring med el-testene fra billigetester? Jeg har tidligere gått for CB sine tester, men tenkte at jeg i denne pp skulle prøve noen som var billigere.... veldig økonomisk, men kanskje ikke så lurt.. Er på dag 16 nå og med Cb sine fikk jeg pos eltest på dag 15 og 16 i tidligere pp., men teststreken med billigetestene blir ikke positiv, den er ikke like sterk som kontrollstreken... Er litt kjipt at den er slik, men kan jeg ha el likevel og at den kanskje ikke slår ut på meg??

Jajaja, får vel bare hive seg i høyet uansett, uvisst om jeg har el denne pp eller ikke.....

Flere med erfaringer med dette??

Takker for svar:)

Leni80-6pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o) Jeg kan dessverre ikke gi deg noen svar fordi jeg har brukt opp de testene uten å finne el - visste ikke hvordan syklus jeg hadde fordi jeg har nettopp fått tilbake mensen etter fødselen for snart 1 år siden. Så da testet jeg hver dag for å være sikker. Så derfor kjøpte jeg CB digital - og den må jeg si er supergod! Eneste negative er at den varer kun for 7 dager og er dritdyr!!!!!!! Heldigvis fant jeg el etter bare å ha brukt 3 tester :o) Da hadde jeg el på den 17. dagen. Så det kan jo hende el er like rundt hjørnet på deg...bare litt forsinket. Og det kan kanskje hende at teststreken ikke blir like sterk på billigetestene når du har el.

Skrevet

Jeg har brukt og de funket dårliig synes jeg! :(

Skrevet

Hmmm, ikke så lurt å velge det billigste alternativet bestandig skjønner jeg. Er litt redd for at jeg ikke har el i denne pp jeg, men har jo ikke noen garanti med pos el test heller, men blir jo litt mer ivrig enn ellers da. Jaja, får bare håpe jeg har el i denne pp og at det klaffer selv om jeg ikke har kontroll på når det skjer;) Får bare la det stå til og krysse fingre og tær!hihi;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei

Jeg bruker el-tester fra billigtester. Kjenner på meg at EL nermer seg men har enda ikke fått posetiv test. Venter i spenning, men for sikkerhetskyld så koser vi oss hver kveld i tilfelle testene ikke virker. Så kjør på.

Skrevet

Stripsen funka ikke på meg! jeg fikk to streker uansett jeg.. også syns jeg de var så utydelige..

men stavene funka faktisk.. Jeg har ikke brukt el-tester så mye.. Men den ene pp jeg bruke el-test (stav) så slo den ut.. Det var billig tester.. 200 for 14 stk eller no..

Skrevet

Jeg brukte el-tester fra billige tester forige mnd og da fikk jeg tydelig utslag på el. Skal bruke de denne mnd også :-)

Skrevet

Godt å høre at det ikke var bare negative tilbakemeldinger på dem - har nemlig vært inne på billig tester og bestilt en pakke med el-tester og graviditetstester i går. Så håper virkelig at det gir utslag på el-tester hos meg. Det er egentlig derfor jeg kjøpte dem for å få klarhet i når jeg har EL.

Skrevet

De billige stripsene viste klart og tydelig el på meg i starten. Men så de siste 2 pp (selvfølgelig når jeg var blitt prøver) begynte de å tulle med meg. Vet ikke hvorfor. Men de viste utslag, men ble ikke helt positive. Så jeg hadde kos når de gav mere utslag enn vanlig,, og tolket det som el,, og tempen min bekreftet dette..

Og jeg har klart å bli gravid likevel..!!

Skrevet

Stripsene fra billig.tester har aldri slått positivt ut hos meg... Så jeg trodde faktisk at jeg ikke hadde eggløsning... Men i 3 pp ble jeg gravid, så eggløsning må jeg jo ha hatt :) (Men mista i SA...) Så nå styrer jeg unna de testene og har masse sex så ofte det lar seg gjøre og satser på at vi treffer egget!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...