Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Hei Jeg sluttet med Trionetta p-pillene mine for en mnd siden. Har siden den gang hatt mye sex og spessielt uka for forventet EL.. men nå har jo jeg brukt pillene i over 2 år. Så jeg aner jo ikke om syklusen min er som den skal. Men jeg tok ikke de hvite pillene på slutten av brettet, og fikk mensen etter 2-3 dager. Noen som har blitt gravide raskt etter p-pilleslutt, eventuelt Trionetta? Hvor stor er sjangsen egentli for at det kan klaffe første mnd uten p-pillene..?? Svært liten vil jeg tro, men håper jo selvsagt det skal gå.
Katta:o) Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Jeg brukte trionette før jeg ble gravid med førstemann. Brukte trionette 21 og hadde brukt dem i ca 6 år. fikk mensen 2 ganger etter pilleslutt og så satt spiren. så lykke til
klar for #2 Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg brukte og trionetta i ti år og slutta i slutten av mars. er nå 5 uke rpå vei! Altså 2 pp. Trodde ikke det skulle gå så fort, men det gjorde det altså. Lykke til!!
-Aimee- Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Før jeg fikk førstemann gikk jeg på trionetta. Spiren satt i 2 pp etter pilleslutt!
*teresa* Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 jeg brukte trionetta i ca.3 år og sluttet. det tok 6 mnd før spiren satt, men det var ikke slik at vi passet på EL. vi tok det som det kom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå