Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et lite tips til dere.

Dere kan godt sende ut et spørreskjema hvor foreldrene skal få muligheten til å komme med ris og ros til barnehagen.

Enten i forbindelse med at barnet slutter, eller i en annen anledning.

Gutten min har nettopp sluttet og jeg har et og annet å si om barnehagen, både positivt og negativt og det er jeg garantert ikke alene om.

Dette kunne nok ført til at dere hadde beholdt det positive og at dere lettere hadde rettet opp i feil.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5470246-til-dere-som-jobber-i-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vår kommune sendes det ut spørreskjema til alle foreldre i barnehagene hvert år. Der kan vi svare anonymt, men det kommer frem hvilken barnehage/avdeling det gjelder. Masse relevante spørsmål, og plass til egne kommentarer. Disse skjemaene blir brukt for å gjøre hver enkelt barnehage stadig bedre og er en kjempebra enledning for oss foreldre til å få gitt våre tilbakemeldinger. Jeg har allerede sett konkret eksempel på at de har tatt tak i en problemstilling vi ga som kommentar.

Utover det mener jeg det er viktig å bruke foreldresamtalene til å gi tilbakemeldinger. Vi har 2 faste samtaler i året + 2 foreldremøter. I tillegg kan vi be om foreldresamtale når vi måtte ha behov.

Ja, det er jo greit med foreldresamtaler. Jeg har satt veldig stor pris på de og hittil har jeg faktisk ikke hatt noe negativt å si.

Alt det negative har kommet nå den siste tiden og det har heller ikke vært noen foreldresamtale.

Jeg er nå ferdig med denne barnehagen, heldigvis.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...