Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge gir dere da 2-3 ts.. hvor lenge før dere økte til halvt glass..

hun gauler om hun ikke får mer enn det.. hadde sikkert spist ett glass om hun hadde fått lov...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok bare en dag med halvt glass middag, neste gang så mye han ville ha, og deretter når jeg prøvde nye middagsglass så spiste han så mye han ville ha... Kanskje de fleste vil øke det gradvis, men han likte det jo plutselig så godt. =) Han var 7 mnd når han begynte å like middag da...

Skrevet

førstegang jeg prøver noe nytt på babyen gir jeg bare 2-3 skjeer første dagen for å se om det går bra... dagen etter får babyen så mye han vil ha. så hvis babyen din liker middagen og vil ha mer, så gi det.. de stopper når de ikke vil ha mer

Skrevet

Hvor gammel er ungen din?

Jeg ga så mye hun ville ha med en gang, men da var hun allerede vant til å spise ett helt grøtmåltid så maven var vant til mat. Fra hun var 7,5 mnd har hun spist ett helt glass(stort sett)

Skrevet

hun er 4,5 mnd.. trenger litt mer enn puppen... spise foreløbig grøt 1/2 porsjon.2 ganger om dagen....i tre uker, men hun var mye mer begeistret for middagen enn grøten...

Skrevet

Da kan du jo kutte ut den ene halve porsjonen med grøt og gi middag i stede en stund.

Skrevet

ja det kunne jeg jo gjort..tenkte ikke på å gjøre det slik..hehe takk...det holder med to måltider utenom puppen foreløbig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...