Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt den nye elektrisk medela brystpumpen?

Anbefalte innlegg

hvilken butikk mener jeg.

ønsker ikke å leie men å kjøpe den og må kjøpe den imorn siden jeg holder på å miste melka. Og hs sa at hvis jeg pumper flere ganger om dagen så kan jeg øke mengden. og håndpumpingen er slitsomt, tro meg.

oi, det haster!!!

Fortsetter under...

Kan du ikkje låne brystpumpe på helsestasjonen? Det gjer eg.

Men har også kjøpt meg Medela Swing pumpa i tillegg.

Då eg ville ha den, var dei nettopp slutta å selge denne på apoteket. Usikker på om dei har fått den inn igjen, for eg kjøpte pumpa på finn.no istedet...

Er det denne pumpa du meiner? Har høyrt at nokre ikkje er heilt fornøgd med den. At den har motorproblemer... Mi begynte å suge ut så lite melk, så då kontakta eg ein fyr i Medela. Han sa at det ikkje er noko gale med denne pumpa, men han sendte meg ei ny. Samtidig som han sa at eg heller burde ha kjøpt ei som heiter noko med Advanced. Men den er jo stor.. eg ville ha Swing pumpa fordu den er lita, lett å ta med seg, og bråker ikkje så mykje som dei store..

:-) Eg har den store, medela pump in style advance. Den er kjempegod. Dobbel pumping, og en kan kjøpa fleire pumpearmar, eg kjøpte ett ekstrasett. Anbefales. Alt SKAL jo kokast står det på pumpa.

Ikkje for å ver frekk Mamma til tre, men søskenbarnet mitt har den Swing, så va hu her ei helg og prøvde då mi, hun merka veldig stor forskjell. Og brukte møkje kortare tid. Men den e dyr, eg fekk den til 1600 ny på helseleveranser her men til vanlig koste den 2500. MEN vel verdt pengene.

Den e kjempegrei, finnes som sagt i en sekk, men den tar du jo bare på rygg (pumpe motoren kan ikkje tas ut av sekken) der e plass til pumpeutstyret i ett rom på toppen, i tillegg er det en kjølebag med fryseelement på toppen der.

Eg har hatt den store på ett bord ved siden av meg når eg pumpa, men heilt på slutten så satte eg den på golvet og då forsvann all lyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...