Gå til innhold

November: har dere tenkt på navn?? alle skal ha sin mening!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare nysgjerrig.....jeg er gravid i uke 22 og vi har bestemt oss for Anikka?? hva syns dere??? var det et fint navn? Jeg er bare så redd for at folk skal syns jeg har et rart navn på barnet mitt..har fått helt prestasjonsangst for alle skal ha sin mening både foreldre svigers søsken venner...har forresten lagt meg ut hele 10 kg!!! hvordan går det med der?? jeg stresser litt med disse kiloene.. men det går seg vel til... Ellers er jeg i god form.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anikka var kjempe søtt, vi får en gutt til i november så da blir navnet Lucas :) Synes det er så søtt jeg da :)

Lykke til med lille Anikka!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg vet ikke hva det blir,så vi har tenkt både på guttenavn og jentenavn.Har egentlig lyt på navn som ikke så mange andre har,men endte vel om med Oliver om det blir gutt og har tenkt mye på Tilly om det blir jente.Oliver er jo et vanlig navn,men Tilly hadde jeg aldri hørt før samboeren nevnte at tanta til en kamerat het det.Synest egentlig det er veldig søtt,men er litt redd for å kalle babyen for det.Hva synest dere?? Jeg synest Anikka er fint,tror ikke det er så mange som heter det?? :) Når du snakker om at du stresser med kg.Da er vi 2,synst det er helt forferdelig hvor den vekta går oppover .jeg er 20 uker på vei og har allerede tilnå gått opp 8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anikka er kjempefint! Kjenner et par som heter det, men ingen som skriver det slik, og det er jo litt artig da!! Alle andre heter med ch isteden for kk. Vi har bestemt oss for navn før andre har fått blandet seg inn i det, vi har valgt et par navn fra slekta mi siden vi synes det var fine jentenavn i utgangspunktet som ikke så mange andre heter, guttenavn slet vi lenge med å bli enige om siden mannen min vil ha et normalt navn, og jeg vil ha et ikke alle andre har så vi har endt opp med å finne vanlige navn som få eller ingen i vår omgangskrets heter fra før(og det var ingen lett oppgave....) Regner med svigers blir skuffa over at vi ikke har noen slektsnavn defra, men alle navna der er enten for spesielle(nesten barnemishandling) eller så heter "halve" nabolaget det fra før, så.... Og det er jo vår unge!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hva andre mener om navnet som du ønsker å sette på barnet,skal du ikke bry deg om.Du må finne et navn du liker og så må du bare stå på det.Har en kusine som lot seg rikke på grunn av at alle sa at nanvent ikke var noe fint og hun angrer bittert på det i dag.

 

Jeg er i uke 20 og jeg er 10 kilo lettere enn det jeg var da jeg startet svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Anikka syntes jeg var et søtt navn, vi har også bestemmt oss for å ha et spesielt navn på jenta vår. Ikke et som ingen har hørt om før, men et som ikke er vanlig. (vi har ennå ikke funnet et)

 

Hvis du er redd for at andre synes det er rart, så skal du tenke på at navnet forbindes med den nye ungen og ikke omvendt, alle vil bli "vant" med det "nye" navnet etter en dag eller to. =)

Hilsen gravid i uke 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også bestemt oss for et uvalig navn på jenta vår.

Får en del blandede tilbakemeldinger, men vi synes det blir finere og finere for hver gang vi hører det.

Og det er jo vi som skal like det, de andre venner seg nok til det etter hvert. Vi har valgt at hun skal hete Chanelle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Vi sliter med det samme problemet. Hele familien har en mening om hva jenta vår skal hete. Noen vil at vi skal ha et kort navn, andre at det skal være tradisjonelt etc.. Selv har vi bestemt oss for Evelina, men har opplevd at flere har rynket på nesen av det navnet.. Hva syns dere? Jeg får også prestasjonsangst.. :)

Jeg syns at Anikka er et kjempe fint navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du har valgt et fint navn. Husk at det er ingen andre som kan bestemme hva ditt barn skal hete!!!!!! Selv har vi funnet både jente og guttenavn for sikkerhets skyld. Så det blir enten Joakim eller Victoria her.

Æ e så forfer over den vekta, for i følge vekta mi hjemme,så har æ ikkje lagt på mæ i det hele tatt.Og æ e jo gravid i uke 21 no!!!!

Men æ la på mæ bare 9 kilo me nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre en veldig kul jente navn her om dagen - Enya. Syntes den er kjempe fin jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er et fint navn, tenkte litt på anikken selv.. men d blir nok andrea viss d er jente :) jeg er 20 uker i dag... men har liten mage, bare gått opp tre kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi styrer også med navn for tiden. Heldigvis er det ikke noen som har blandet seg inn ennå. Anikka var fint, men jeg trodde at det ble skrevet slik: Annika. Kjenner flere som heter det.

Vi har et av gutte- og et jentenavn til nå. Eivind og Oda Elise/Eline.

Egentlig ganske vanskelig å enes. jeg hadde veldig lyst på Sondre, men det ville ikke min mann.

Det viktigste er at man finner et navn man selv liker. De andre blir vant til det til slutt.

 

Jeg er i uke 22 og er gått opp 5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...