Gå til innhold

Når dere ammer i senga / liggende...

Anbefalte innlegg

.. (mye rart en skal lure på, mest for moro skyld.. :-)

Når dere ammer liggende, ammer dere da med den "øverste" eller nederste puppen?

Eller varierer dere (dvs ligger f.eks alltid på høyre side og ammer)???

Jeg ble "lært" at jeg skulle "bruke" nederse pupp, men synes selv det er mye greiere med øverste.. (så da bruker jeg selvfølgelig den!)

Bare lurer på om jeg er et "unntak" her??

Caroline m/lille Laban

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5469599-n%C3%A5r-dere-ammer-i-senga-liggende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I starten bare nederste, så ble det en liten snuoperasjon for å bytte side for å se om han ville ha mer :-) Etterhvert begynte jeg å gi først nederste og så øverste dersom han ville ha av begge. Syns det er greit. Varierer litt om jeg ligger på høyre eller venstre side, men om natta blir det til at jeg legger ham innerst siden han er blitt så flink til å rulle og bevege på seg :-)

Her blir det litt av kvart.

Til å begynne med amma eg berre frå nederste pupp, men no gjer eg begge deler. Er såpass dum at eg ikkje ein gang tenkte at det var mulig å amme frå øverste pupp før eg leste her inne at nokon gjorde det.

Eg ligg stort sett på venstre side og ammar om natta, og då får han den øverste eller nederste, alt etter som kva for ein han fekk sist. Synest det er like enkelt å amme frå øverste som frå nederste. Men så er dei ganske store og då, så eg treng ikkje å ligge bøyd "over" babyen.

Annonse

Legger meg nesten på magen liksom over babyen jeg og lener meg på albuen på den andre siden gjerne også. Veldig kjekk stilling når jeg ligger med den bærbare pc'en i senga bl.a den der, for da kan jeg taste med begge hender mens minsten ligger og suger "under armen" min. ;-) Så ikke nødvendig med slappe pupper nei. ;-)

Jeg pleier ikke å ha med meg lap top'en i senga når jeg sover;p Ammet kun liggende i sengen om natten/kvelden. Dessuten er jeg så trøtt når jeg ammer at det hender jeg dupper av. Litt synd å duppe av på toppen av bebisen;p Funker fint å snu seg for meg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...