♥Cherrypie♥ Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 kan man få vite hvor langt på veg man er? å hvor kan jeg få gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 Heisann, Det kan du regne ut i fra siste menstruasjons første dag. Dersom du feks fikk siste mens søndag 21.mai ville du nå være 5 uker på vei! (mors uke 5 og fosterets uke 3..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 Gå inn på terminkalkulatoren som du finner under Forumslisten. Eller gå inn på MIN SIDE, og inn på BRUKERINFORMASJON, så legger du inn din første dag av siste mens. Da vil du se hvor langt du er på vei når du går inn på DIN EGEN SIDE: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2006 ja vet det..meeen er usikker på om den mensen jeg hadde nå sist var en mensen.. den varte 3-4 dager og var 3 dager forsinka!.. tok en graviditetstest dagen før jeg fikk mensen å den var negativ. nå har de gått 26 dager siden den mensen/blødningen. tok en test for ei uke sida å den var oxo negativ! men idag to dager før venta mens var den svak positiv...! er veldig usikker på om jeg da skal regne fra forige mensens første dag eller den som var før der igjen.. om det var en mensen da..:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 Hmmm, ikke godt å si, men jeg vil kanskje tro at du skal regne ut i fra den siste mensen du hadde, pga de to negative testene. Men du kan jo bestille deg en legetime (det skal du vel kanskje uansett..) så kan du forklare hva du lurer på og få et svar der! Lykke til og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juni 2006 takk takk:-) men kan man være gravid i 7'ende uke å ikke slå positivt ut på en test?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 25. juni 2006 #7 Del Skrevet 25. juni 2006 Nei, det skal ikke være mulig..kan jo selvsagt være feil med testen, men det er jo ikke så sannsynlig.. De fleste testene er jo veldig pålitelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 25. juni 2006 okei.. fordi jeg har hørt at noen kan danne HCG hormonet veldig tregt..noen som hadde skrevet det her inne ett sted.. -og at det tok dobbelt så lang tid for dem å oppnå sammeverdi på hormonet som normalt.. ..å at det da kan ta opp til 7-8 uker før det vises på testen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå