Gå til innhold

JIPPI!!! Jeg har hørt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI HEI!

Først av alt, gratulerer så masse med graviditeten, det fortjente du :-D

Var innom albumsidene for noen dager siden for å se etter bildene til en venninne, og jommen meg- på forsiden over siste innlagte bilder var deg :-)

Som du sikkert skjønner så er jeg fortsatt ikke mentalt over det å være gravid :-P (ergo- BIM blir man avhengig av- jeg ble i allefall det på slutten...), går det ellers bra med deg??

Du får bare si ifra om det er noe jeg kan gjøre for deg/om det er noe du lurer på (he he, etter fullgåtte 40 uker så regner man seg selv som super ekspert på graviditeter ;-) ). Du har i allefall masse å glede deg til, jeg er faktisk litt misunnelig selvom det å ha gullet safe and sound hjemme absolutt er verdens største ting :-)

Nei, jeg får sove mens jeg kan :-)

Klem fra Hanne

Jo takk, koselig å høre, ja, det er et lite mirakel at det fortsatt er en liten bølle som er inni magen etter alt som har skjedd med oss...:) Gleder meg masse til h*n kommer :)

Hehehe, så du går rundt og er sånn inbilt gravid... :) Når fikk du jenta di?

Ellers går det veldig bra med meg, formen er bra..:) Har ingen symptomer igjen nesten, er fortsatt bittelitt øm i brystene, men er ikke så hormonell lenger, og har aldri vært kvalm, og er ikke like trøtt. Har begynt å trene for fullt igjen også så...it`s all good..:)

Ja, den babywatcher tror jeg at jeg skal få mye glede av etterhvert.:)

Men det er jo seff å ha babyen i armene da..;) Men det må jeg vente litt med forhåpentligvis. :)

Så fint at alt er bra med deg :-) Er bare å nyte det :-D He he, innbilt ja- man må jo tro jeg er riv ruskende gal i hodet men noen ganger så skulle jeg faktisk ønske at jeg var tilbake på det "gravid" stadiet også-- ååå du har som sagt bare SÅ mye å se frem til :-)

Mathea kom 21 april så hun har rukket å bli 9 uker gammel :-D

Vet dere kjønnet eller? Så hjerterytmen lå på 155 og det gjorde Mathea omtrent hele tiden og, og er jo et gammelt "råd" som sier at dersom den er under 140 så er det gutt og over så er det jente.

Nei, vi vet ikke hva det blir enda, skal på UL 10 august, så da får vi vite det. Kjempespent..:) Men så lenge mini er frisk så er det det samme om det er gutt eller jente altså..:)

Ja, det er en annen jeg kjenner som savner det å være gravid igjen... Hvorfor det egentlig? Stor mange, tung...:) Nei, Jeg gleder meg til å få mage, men gleder meg til å trene og få tilbake kroppen min igjen etter fødsel..:)

Annonse

Vanskelig å sette ord på det egentlig.. er vel det å kjenne babyen sparke og den kontakten og så er det på mange måter "spenningen" man går rundt med for man lurer jo veldig på hvem som er der inne...Nå hadde jo jeg omtrent ingen plager whatsoever (la nesten ikke på meg så jeg var ikke så plaget med det- selvom jeg avogtil følte meg som en strandet hval-¨) så det kan jo være en av årsakene til at jeg på mange måter savner magen :-). Men for all del, jeg er veldig glad for at jeg kan trene og sånne ting nå.

Så spennende det blir i august da- et lite tips, dersom dere vil vite kjønnet så si ifra til JM om det.. vi gjorde ikke det på ordinær UL og når vi da spurte så sa hun at "jeg regnet med at dere ikke ville vite det siden dere ikke spurte".. Vi var også sånn som dere at så lenge babyen var frisk så kunne det vært "hvasomhelst"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...