Gravidi Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Har slitt med treg og oppblåst og helt hard mage hele svangerskapet. (Prøver å holde meg unna fet mat og digg, men nå i grillsesongen og i helgene er det så vanskelig... ) Jeg lurer på om det er noen sammenheng mellom at det er så fullt i magen min og det at jeg føler babyen inni der beveger så mye på seg. Jeg er 30+3, og vet at det er positivt med mye liv, men jeg så redd for at den liksom er urolig , irritert og at den ikke trives... Noen andre som har det sånn, eller som vet om det kan være en sammenheng?
A4 Husmor.... Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Jeg hadde det også slik, men da jeg kom i ca. uke 34 ble det motsatt. Vet det er vanlig å bli løsere i magen når fødselen nærmer seg, gled deg
gråmus med stor og liten baby Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Drikk vann til du "spyr" , jeg har drukket litervis med vann hver dag og har ikke hatt en eneste dag med treg mage i hele svangerskapet, har nå 10 dager igjen til termin. min baby er også en vilter krabat og lege å jordmor sier det er et trivselstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå