Gå til innhold

Juni: Hvor mange er det som ikke har født enda???


langevipper

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Bare lurer på hvor mange det er som ikke har født enda??

Jeg hadde termin på fredag og begynner å bli så lei. Har fått mye vann i beina og hendene, og det er ganske slitsomt.

 

Jeg skal til jordmor imorgen, så jeg håper hun kan gi meg en god nyhet om at fødselen ikke er langt unna.

 

lykke til alle juni jenter, enden er nær selv om vi ikke helt kan se den:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

da hadde vi termin på samme dag!

:)

jeg har heller ikke født..

kjedelig. begynner å bli slitsomt.'

bekkenløsning hovne føtter her også..

håper det skjer no snart..

lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg nærmer meg. Har termin i morgen og har time for planlagt keisersnitt på onsdag. Deilig å vite når det er over...

Ønsker alle juni jenter lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går her fortsatt å trasker jeg også, hadde termin på lørdag.....

har faktisk prøvd å få fortgang idag, men vet ikke om det funker...

har kjørt hompete veier, spist ananas, kanel, sex......(kremt)

krysser fingrene......XXXX

 

Lykke til jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Jeg har nok dessverre heller ikke født enda. Har termin i dag, og skal til jordmor for en sjekk senere i dag. Men jeg har INGEN symptomer på at det er noe på gang....så det blir nok sikkert noen overtidsdager på meg også. Så da er vi i samme båt.....huff... ikke noe gøy men, vi venter da ikke forgjeves. Fatt mot ! (lettere sagt enn gjort da)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har termin i morgen - lillebror i magen er allerede målt

til 4 kg så jeg er mildt sagt klar for å få han ut!

 

Jeg har hatt en del kynnere siste uken, og såkalte

"mens-murringer", men har gitt opp å tro at det skal

føre til action med det første...

 

Skal prøve å fokusere på noe annet enn å vente i dag,

lese en bok eller kjøre en tur til byen. (Hadde det bare ikke

vært for at man får så mye uønsket oppmerksomhet så,

folk sier så mye rart når de ser meg komme vaggende

med kjempe-magen.. Begynner å bli litt folkesky! Tror jeg

dropper byturen ved nærmere ettertanke).

 

Lykke til alle vordende mødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Har temin i dag jeg også...26. juni. Ingen tegn på at noe skal skje enda.....så noen dager på overtid blir det sikkert! Skal kontakte jordmor onsdag om ingenting har skjedd....

Bebisen i magen har også blitt målt til 4 kg, så jeg bare lurer....skal den ligge mye lengre tror jeg at jeg kommer til å få problemer med å få den ut...hjelp!!

 

Lykke til alle ventende...håper ting skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg hadde termin på lørdag og går her enda... i går så prøvde jeg en t-skje med kanel, gikk en tur i oppoverbakker og hadde sex, men skjer ikke noe her.

For 4 uker siden så veide jenta vår ca 3500 så nå veier hun vel 4100 tenker jeg... hjelpes meg!!!!

Skal ikke på kontroll før til torsdag og jeg kjeder livet av meg. Er så utolmodig(er egneltig veldig tolmodig av meg)

Søren heller, vil ha henne ut nå....

Min søster som hadde termin i går har heller ikke fått. Spent å se hvem som kommer først....

 

Lykke til, til dere.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går,men min lille gutt har visst ikke lyst til å komme enda.Har hatt mye kynnere siste dagene,så han kommer sikkert snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født enda.. Har ul termin på onsdag så kan vel ikke begynne å klage før etter det! Bare det at jordmor har gitt meg falske forhåpninger om fødsel før termin så utålmodigheten har vært her en stund..Blir vel juli- baby på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann June!

Jeg har heller ikke født. Termin samme som deg...

Fikk nettopp sms fra Synnøve om at hun fikk jenten sin kl. 10.37 i dag. 52 lang og nesten 4kg.

Skulle ønske det ville skje noe her også. Begynner å bli lei nå jeg også... Tror likevel at det drøyer til helgen for min del...

Vi har satt opp nytt treff på torsdag på Era kl 1400. Jeg går så sant jeg er i form. Kanskje vi sees??

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje vi sees på torsdag:-)

Jeg kommer om jeg føler meg iform, sliter med en del vann i kroppen...beina er som elefant bein...hehe

 

sitter med vonde kynnere nå, og ber til høyere makter om at det snart skal gå over til rier:-)

 

lykke til Siri, blir spennende å se hvem av oss som kommer i mål først...kanskje vi får på samme dag:-)

 

lykke til med fødselen, om jeg ikke ser deg før:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke født jeg heller, har termin på fredagen;) Har masse kynnere, natt og dag, og sånne mens-murrings-kynnere (hva heter det??), men det hele ser ikke ut til å affekte babyen;)

 

Så det er bare å vente!

 

Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke født ennå, ikke stressa så mye med det, men det siste døgna har jeg stressa fælt. hatt så mye tak i magen at nå vil jeg ha de regelmessig og vondere så jeg blir ferdig med det :)

 

I tillegg har vi barnevakt til de andre to (levna de hos svigers i dag siden det virker som ting er på gang). Så får håpe denne tulla vil ut mens pappaen har tid å være med...

 

lykke til alle juni damer, nå må vi se å få litt fart her vist vi skal klare å bli junidamer alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 29. og har fortsatt ikke født enda... *sukk*

Blir julibaby på meg, selvom både jordmor og lege sa at jeg ikke kom til å gå over tiden... så mye for det liksom :o(

 

Flere som fortsatt venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...