Gå til innhold

Hadde dere barneselskap da barnet deres ble 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta våres blir 2 år om noen dager og lurer på om vi skal ha barneselskap eller ikke.. Hun går ikke i barnehage enda så det blir uansett ikke mange ungene. Hvordan feiret dere dagen? Og hva slags kaker el.l hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 2 årsdag om 8 dager og har invitert til selskap med familie (onkler og tanter) ,faddre (våre venner) med barn. Vi blir totalt 14 barn 9 voksne og så på selve dagen skal vi ha besøk besteforeldre og oldemor og single onkler. Jeg kommer til å servere hot dog, sjokoladekake pluss en annen god kake og is. Hvis været er bra så hiver vi nok noe grillmat på grillen også. For lillegutt er det det samme hva vi har av kaker for han liker ikke noe (mest ekstremt kresne gutten jeg vet om) men han elsker pølser og is (men kun Hjem is sine bananas is jordbær) så får håpe isbilen kommer snart ellers så må jeg ringe og bestille. Jeg gleder meg som en unge, vi har 3 barn og det blir bursdagsbesøk på rekke og rad nå i sommer, jeg elsker å lage til besøk for ungene. Skal blåse opp masse ballonger (han elsker ballonger)

Skrevet

Vi hadde familie på bursdag en dag (4 voksne og ett barn), og venner med barn en annen dag (3 barn 6 voksne). Ikke direkte barneselskap med andre ord, men litt blanding.

Tenker det blir mer aktuelt å invitere eks. de i barnehagen når hun blir litt eldre (4-5).

God bursdag!

:-)

Skrevet

Josephine fylte to år forrige uke, og vi hadde kun familiebursdag. Siden hun ikke går i barnehage, er det unødvendig med barneselskap mener jeg. Utsetter det så lenge jeg kan..

Vi hadde som sagt familie og faddere. Laget tapas, og serverte kaffe, kaker, gele og is.

Tapas: spanske kjøttboller i tomatsaus, laksemousse, pastasalat, parma- og serreno skinke med melon, chevre og saint agur. I tillegg godt brød og masse frukt.

kaker: marsipankake(kun fordi niesen min hadde bedt om det), sjokoladekake og muffins.

En hyggelig ettermiddag, med et veldig fornøyd bursdagsbarn.

Skrevet

Vi har bare hatt familieselskap vi. Hele tre ganger feirer vi han..hehe... Vi har dessverre ikke plass til 30 stykker hjemme hos oss..... Og vi inviterer besteforeldre, oldeforeldre, faddere ,søsken med følge og barn....

Men nå som han fyller tre år, så skal vi ha barneselskap. De er fire gutter som henger mye sammen i barnehagen og det er bare de jeg vil invitere. Så kan heller foreldrene stikke av på kjøpesenteret her, mens det er full rulle i et par timer!! heheh.....

Jeg har laget pizzarundstykker (kjempe lettvint), sjokoladekake,vafler, rullekake, boller/rundstykker.... Nå i år tenker jeg å lage pasta med kylling (lite søl og er lei pølser med brød jeg... argh...) , sjokoladekake/krydderkake pga lysene, kanelsnurrer, pizzarundstykker, gele.. ikke alt på samme selskap!! Bevare meg vel!! ler... Dette skal selvfølgelig fordeles på de ulike selskapene..hahaha... Vil ikke servere det samme hele tiden...

Vil gjenre ha tips jeg også! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...