Gå til innhold

"Telt" reiseseng... Noen som har prøvd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan funker dette med en litt ustødig baby på 9mndr som prøvr å reise seg??? Noen som har testet denne? Sååååååå mye lettere enn reisesenga på sydentur da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt en sånn til mini på 6 uker til ferien, men det står at den skal IKKE brukes etter baby setter seg opp eller reiser seg ,.....

Skrevet

fant to stk på alexi.no.der sto det at den ene kunne brukes til barnet er 18mndr... Hmmm,teste tror jeg..

HI

Skrevet

ok hehe kjøpte min der, og på den stod det at den ikke måte brukes, men, hehe,,,,

Skrevet

men kjøpte du den til 499.-? Den står det at det ikke kan brukes,men den til 799.- står det at den kan brukes til 18mndr..

Skrevet

er det den som heter nomad? finnes det andre?

Skrevet

nei,ikke nomad jeg tenkte på... samsonite har 2 stk..

Skrevet

Jeg har kjøpt samsonite sin seng som er opp til 18 mnd den ser veldig bra ut og veier kun 3 kg. Tar den med oss når vi drar til Spania på onsdag.

Skrevet

ok ,, så ikke den til 799 engang jeg, hehe, der kan du se,,:-)

Skrevet

så babyen din er 9mndr? hva skjer hvis han/hun reiser seg opp? raser ungen og senga over ende da elr???

Skrevet

Ja hun er 9 mnd.

Jeg vet ikke enda hvordan det går men sengen er jo beregnet opp til 18 mnd og jeg har tenk at den skal jo stå på gulvet så om hun prøver å krabbe opp på eller reiser seg og faller på veggene så vil veggene ta i mot og hun vil ikke slå seg.

Vi reiser nå på Onsdag så om du ikke skal reise med en gang kan jeg jo fortelle deg hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...