Gå til innhold

April: Ganske sikker på at det er astma...huff..

Anbefalte innlegg

I hele går og i hele dag,så piper det i Simen når han puster,også virker det som om han sliter med å hente pusten hvis han har sprunget eller noe..så er temmelig sikker på at det er astma.

Da han startet på reflux medisin,så forsvant pipingen,noe legen sa den kunne gjøre,og siden den var borte så syntes hun ikke at han skulle prøve astma medisin,så frems den holdt seg bort,men nå har den f.. meg komme tilbake (sorry språket)

så når vi kommer til sortland (dit vi flytter) så er det rett til legen og varsku i fra at vi skal til barnelegene på sykehuset,for dette går,virker som om han sliter med det,selv nå når han sover,våknet i sted,og skriker så piper det av han..huff..

Måtte bare syte litt til dere,har en liten pasue opp i all pakkingen nå,håper på at vi blir ferdig i tide..¨

Klem

Fortsetter under...

Ja det må være fælt å ikke kunne hjelpe han å puste når han har det sånn. Har kjent det selv når barna har vore forkjøla eller andre sykdommer - så skulle eg så gjerne hjelpt dei å hoste, puste o.s.v. Men det er liksom ikke stort me kan gjøre - gjør det som må gjøres - få en lege til å høre på hva du mener det er og få dei til å hjelpe han ;)

Du ahr klart det før vet du - og du er så sterk at dette får du til enda en gang.

Håper dere får sove i natt og at Simen ikke har det for vondt med dette. ;)

Takk=) godt å høre litt "skryt" av og til =)

Tror ikke han har det vondt..men virker som om det plager han litt,plager hvertfall meg å høre den pipingen og ikke vite hva det er..

Skal nok få sove i natt ja,pakker jo for harde livet her,og begynner å bli trøtt ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...