Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 som blir stukket inn i underlivet mitt. på høyre side helt nede rett på sida ved klitoris.. hva kan det være?? noen som vet....??
haater husarbeid Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Hvis hodet holder på å feste seg, kan det kjennes sånn ut..... Noen nerver i underlivet kan komme i klem. Så selv om det er vondt, er det kroppen din som holder på å ordne seg klar....
1....2.....3 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 innbiller meg at det er baby(eller noe i forbindelse med den) som presser på noen nerver nedi der, har selv hatt det avogtil i en mnd eller to.
en av hver Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Hm, det hørtes jo veldig ille ut, men tror det er noe av det samme jeg har fått av og til. Jeg synes det hjelper å klemme hardt mot der det er vondt. Tror det kommer av at båndene livmora er festet i strekkes, f.eks fordi babyen rører seg. Event er det babyen som borer seg nedover i bekkenet.
3.gang Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har det også sånn. Kjennes ut såm barberblad, helt forferdelig. Heldigvis snart ferdig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå