Gå til innhold

Bryllup,- 1 mnd før eller etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best,- å gifte seg 1 måned før eller etter fødsel fysisk form tatt i betrakning og eventuelle andre praktiske faktorer? Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh..ingen av delene om det var et alternativ? Hadde vært tolmodig og venta til noen måneder etter jeg.

Ikke vet du om baby kommer til termin heller så om du sier 1mnd etter kan det jo plutselig bli bare 2 uker etter, og en mnd før?? man har jo ingen garranti for at man ser særlig flott ut da heller (fult av vann i kroppen er vel ikke så pent på bryllupsbildene) Så spør du meg blir det der som å velge mellom pest og kolera;-)

Skrevet

En måned før kan det jo hende du føder.. Heller ingen garanti for en mnd etter, men det høres noe tryggere ut i mine ører. Har du ikke mulighet til å utsette det enda litt? Tror uansett dette var strabasiøse planer..

Skrevet

Vi planlegger å gifte oss stille og rolig (borgerlig) og deretter ha festen om et snaut år... når formen og figuren har kommet tilbake...

Skrevet

Jeg ville ha ventet til min. 6 mnd. etter! Når du skal ha på deg brudekjole vil du gjerne føle deg vel. I tillegg er det en fordel om dere kan låne bort babyen så dere får en skikkelig bryllupsnatt!

Men hvis jeg MÅ velge en av delene ville jeg valgt 1 mnd. etter. Er ikke noe tilhenger av høygravid brud, det virker så hastverk...

Forresten 1 mnd. etter? Ikke sikkert du er ferdig med renselsen...

Hører liksom med med sex på bryllupsnatta!

Skrevet

Hva med å vente med bryllupet? Så tar dere bryllup og fest samtidig

Skrevet

Ville definitivt ikke gjort det en måned før. da er man verken på høyden i form eller utseende. men skjønner jo at det ikke har så mye å si når dere skal ha festen et år seinere. Men sikkert koselig å føle seg litt vel selv om det er stille og rolig seremoni.

Skrevet

Hvis dere ikke skal ha gjeste eller pynte dere nesten, bare kanskje en middag dere to, så hadde jeg gjort det før fødsel. Førstegangs går somregel over tiden.. Men sjekk at det er mullig å avbestille hvis du skulle ha rier..

Skrevet

Jeg har villa ventet. vi utsatte bryllupet til neste år når jeg ble gravid. Hvorfor stresse med bryllup nå? en måned før og etter er det best å kose seg.

Skrevet

Vi gjorde det 3 uker før, noe som ble til 2 uker før. Har aldri ønsket noe stort bryllup så dette var egentlig en god unskyldning for en rolig feiring. Og så syntes vi det var et poeng å faktisk gjøre det før fødselen når vi først hadde bestemt oss for å gifte oss. For oss er det å være gift mye viktigere enn selve bryllupet.

Fysisk form tatt i betraktning ville jeg også valgt en måned før. Skulle jeg gjort det etter ville jeg ventet lenger. Man er ganske sliten de første månedene med en ny baby i huset...

Skrevet

En måned før. Du er ganske sliten en måned etter, lite søvn og runtinene er kanskje ikke på plass ennå. Tror du vil ha større glede av det før, pluss at da har du faktisk ikke så mye å styre med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...