Gå til innhold

planlagt keisersnitt!

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen av dere som skal ha planlagt keisersnitt, eller som har hatt det? Det ser ut som det blir det på meg, pga komplisert tidlegare fødsel. Det jeg lurer på er om det glør vondt å sette epiduralen, eller lokakbedøvelsen? Er så redd for dette!!! Går det an å få narkose, selv om ks er planlagt? Og kateteret, det er vel super ubehagelig???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5468018-planlagt-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hører egentlig ikke til her inne, men svarer likevel:)

Jeg hadde planlagt KS for 2 år siden. Det var ikke vondt å sette spinalbedøvelsen, eller lokalbedøvelsen. Kjente ikke stikket engang. Men det var en rar følelse når bedøvelsen begynte å virke:)

Kateteret var litt mer ubehagelig. Ikke vondt, men litt ubehagelig å ha det der før bedøvelsen ble satt:)

De vil helst ikke legge deg i narkose hvis du har planlagt KS tror jeg.

Hei. legen trudde idag ganske sikkert att jeg får planlagt keisersnitt, pga to tidligere keisersnitt den første pga fødsel 11 uker for tidlig og andre fordi seteleie som inte klarte å gjenomføres, men synes egentlig det er helt ok med keisersnitt .. Epiduralen gjorde litt vondt å sette men var egenlig fort gjort, jeg vill heller ha epidural og full narkose, synes det var utrolig ekkelt å være våken under ingreppet, føltes som dem dro ut alt jeg hadde i magen. Var ubehegelig men inte noe særlig vondt å sette in kateteret foor meg så det er og helt greit....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...