Gå til innhold

Et lite spm. om el-igjen..

Anbefalte innlegg

Fikk mens den 10 juni,tre dager for tidlig, ifølge babyverden.no at jeg skulle få eggløsning rundt 24.juni.Ikke testet positivt på el-test fra 21.juni-25.juni!! Kan den ha forskjøvet seg,slik at den kommer tre dager senere eks.27.juni og utover??Eller har den vært?? Kan noen hjelpe meg med dette? Må legge til at jeg sluttet på pillen i mars,kan det være min "egen" mens som lager ball her.Den har alltid kommet etter klokken før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5467975-et-lite-spm-om-el-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt være at syklusen din egentlig ikke er 28 dager (med el på dag 14 (24.06) )selv om den har vært det når du gikk på p-pillen. Etter en god del mnd uten prevensjon og leting etter el har jeg funnet ut at jeg alltid har el på dag 18 også kommer mensen 15-16 dager etter el... Altså ca 33 dagers syklus. Dette er veldig individuelt, men jeg vil anbefale deg å teste en del i begynnelsen, evnt følge med på utfloden. Hvis du merker at utfloden blir noe mer strekkbar enn ellers er sannsynligvis el på vei :o) Kanskje kjenner du litt stikkinger i siden rundt den tiden også hvis du kjenner etter...

Lykke til uansett!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...