Gå til innhold

Hva gjør dere på etter barnet er lagt?

Anbefalte innlegg

jeg kjeder meg...det å sitte her er tidsfordriv...er hjemme alene hver kveld og dag i ukene...holder på å gå på veggene snart...

gidder ikke gjøre husarbeid, er av den typen at jeg er mest effektiv angående husarbeid før klokken 12om dagene...skal jeg vaske hus,må det gjøres før klokken 12...

dessuten er husarbeid gørr...er ikke av husmor typen...gleder meg til permisjonstiden er over ...da får jeg møte folk igjen..

møter jo folk på dagene nå også...men da er det mest bleieprat og den slags...liker å prate om andre ting å....

Fortsetter under...

Sit på nettet, leser bøker, speler spel med mannen min, er på besøk hos veninna mi, driv med handarbeid osv.

Husarbeid gjer eg sjeldan (med unntak av å vaske klede), eg blir liksom heilt "pumpa" av å tilbringe dagen med ein liten knott.

Annonse

ser tv, sitter her, gjør en sjelden gang litt håndarbeid, tar meg av og til en tur ut til venninner.. har en 5 åring som sjelden er i seng før 21.30, så det blir jo ikke så veldig mye tid, når vi gjerne går å legger oss i 22-23 tiden.

Er sammen med de store ungene, legger dem, sitter her, ser tv, går som regel en tur med ei venninne prater med sambo. Noen ganger litt klesvask. Håper på ei god natt... Minsten synes det er fint å være våken en time el to utpå natta litt...

No når eg pumper meg går kvelden mykje med til det, har 1 time der eg kan gjere "det eg vil". Då går det i for det meste i husarbeid, eller ein sjelden gong tar eg meg ein liten skogstur (om svigermor ser etter dei små)...

Mannen min jobber seine kvelder annakvar veke, og om han ikkje er på jobben så jobber han ute på gården vår. Så det er fast rutine- om kvelden går han ut og jobber mens eg sitter ved dataen ;)

Annonse

Så mange heldige her.. Jeg og sambo bærer på omgang for å få snoppen til å sove... Han har snudd døgnet totalt de siste ukene.. Tar ikke kveld før 1 på natta.. Begynner å legge han rundt 21.00.. Sover 10 min før han våkner, hylskriker og vil i armene, bærer 20 min før han sovner igjen og slik går kveldene våre.. Han sover kun 2 timer tilsammen på dag og aldri etter 18.00, så skulle tro han var trøtt, men neida.. Vi har begynt å vekke han halv 8 om morgen for å se om dette snur.. Vi begynner bli ganske fortvilet.. Gutten er 5 måneder..

Sambo sa/spurte meg i går; "jeg er litt kåt, er du?".. Og som sant er "ja, men jeg orker bare ikke".. "Ok, sier sambo.. Sliten jeg og.. Natta kjære snuppa mi.."

Huff, håper det går over:) (Ikke kåtskapen, men soveproblemene til gutten vår.. Hi hi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...