Gå til innhold

Trenger litt hjelp....

Anbefalte innlegg

Hei.

( Samme som på 1 trimester)

jeg skulle hatt mens 12 juni. Torsdag 15 for en halvannen uke siden, fredagen og mandagen testet jeg positivt alle tre gangene.

Onsdag i denne uken kom en svak blødning, som har varer fortsatt. Litt av og på, 15 timer uten bløding plutselig. Ikke mye blod, men litt blod m en del slim (sorry detaljer!!) Blør mindre en når jeg har vanlig mens.

Er dette sa eller?

Var hos legen torsdag formiddag, tok urin test der som var negativ. Men da hadde jeg drukket to liter vann på jobb, og tisset en del hele formiddagen, også rett før jeg gikk til legen og tok ny tisseprøve der. Hun ville jeg skulle ta ny test i morgen.

hva tror dere? Noen som har noen erfaring?

Dette ble litt langt, håper noen svarer:)

Klem

oss2=3??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5467512-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

jeg håper inderlig ikke at det er det. Jeg har ingen erfaring på dette, og kan dessverre ikkehjelpe deg. Men jeg har jo lest at veldig mange opplever dette, men at graviditeten går veldig fint likevel. Min bestevenninne blødde ganske kraftig hele svangerskapet, og fikk beskjed om at gutten kom til å komme mye for tidlig. Likevel gikk hun 14 dager over tiden.

Krysser fingrene for deg!!

Klem.

Huff! Stakkars deg, så fortvilet situasjon.

MEN, man leser jo hele tiden om at småblødninger tidlig i svangerskapet er normalt...

Jeg har selv hatt SA og MA. Slik som jeg har forstått det er det et dårlig tegn hvis du får koagulert blod (klumper) og smerter.

Men uansett må du til lege for å undersøke dette nøyere. Lykke til :o)

*Trøsteklem*

Takk for gode svar!

jeg har ikke smerter, og lite blod egentlig. Var hos legen og hun sa jeg skal teste på nytt, så får se i morgen.

egentlig skal jeg være ca 5 uke på vei. I dag har det vært så lite at det kommer ikke på papiret hver gang heller.. sånn har det vært siden i går kveld. Hmm. Skal krysse alt for at ting går bra!

Men vist ikke så kan jeg jo i alle fall bli gravid så får ev krysse for at det skjer snart igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...