Lara :) Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg skal på fest med jobben til fredag og må komme opp med en god unskyldning for å ikke drikke... Jeg har ingen planer om å fortelle at jeg er gravid til de på jobben ennå... Er det noen som har en fin hvit løgn jeg kan bruke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvis man har med drikke selv så ta med en vodka flaske med vann som du kan blande drinker fra. Eller alkofri rødvin. Alternativ B er å si du er bakis fra forrige kveld... (kanskje ikke så heldig siden det var torsdags-fyll...) eller at du går på penicillin. Eller at du har urinveisinfeksjon...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 - si du går på sterke medinser og ikke kan drikke samtidig med at du tar dem. - ta med bilen og si at du må kjøre hjem - fortell dem at du må noe viktig tidlig lørdag morgen og ikke orker å være sliten... - fortell dem at du må kjøre din kjære et eller annet sted tidlig tidlig på morgenen lørdag og at du ikke kan ha alkohol i blodet... Holder med ett alternativ da... Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara :) Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2006 Takk for gode tips.. Kanskje et dumt spørsmål, men går man på penicilin når man har urinveisinfeksjon? Tror jeg går for den....hihi! Er det flere tips, så bare kom med de..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg pleier bare å si ja takk og så la vin glasset mitt stå der, kanskje late som jeg nipper når det skåles hvis du skjønner. Så kan du ubemerket drikke så mye vann eller brus ved siden av. Jeg har som regel sluppet unna spørsmål i det hele tatt. Skulle du få spørsmål likevel, kan du jo ha en "unnskyldning" i bakhånd.Alltid litt vanskelig det der, noen ganger er spørsmål hyggelig, men noen er bare plagsomt masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME :) Skrevet 26. juni 2006 #6 Del Skrevet 26. juni 2006 Når man har en urinveisinfeksjon får man som regel Selexid tabletter, som er et antibiotikum, og i Penicillin-familien, ja. Hilsen sykepleiern m ørten UVI-er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå