Gå til innhold

Finnes det egentlig en butikk med mammaklær i str over 44??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ER håp altså... :-) Hm, både på nett og i butikk har klær for oss. Jeg er 110 kg og 174 høy og passer i xl. (ikke jeans da, som Fertila bemerker) Nå så jeg at HM hadde fått str 48 i mamma-jeans, prøvde ikke fordi dette snart er over for min del, men de kunne nok passet...

Kappahl har også bukser opp til str 50. Ellers går det ann å finne store topper i stor-størrelse avd. som også passer til en gravid mage.

(Ellers tenkte jeg å selge mye av mitt tøy om en måneds tid. Pent brukt, vasket selvfølgelig (men ikke ny-strøket...;-), dårlig på det nemlig) Både sommer og vinter-klær, str l og xl. Si ifra hvis det er interessant! Selges billig naturligvis!)

Jeg bruker str. 50 til vanlig og finner ikke mamma bukser i min str.

Jeg kjøpte bare et par helt vanlige svarte bukser i str 54 på H&M og de har jeg på meg ennå, men det er ikke heelt behagelig (uke 39) så jeg har ikke funnet mamma klær desverre

Annonse

Jeg fant meg ikke noen gode bukser i Norge (ikke det at jeg kikket så mye heller akkurat)

Var på ferietur til danmark, og kjøpte noen KNALL gode mamma bukser i et merke som heter Estelle mama (fant dem på bilka)

Brukte str.46 der (og jeg er 136kg!!!!) Gav 149kr pr bukse (sånne som går opp på magen)

Hvis dere vil "ofre" et par vanlig bukser er det veldig enkelt i klippe ut en halvmåne over magen (slik at hele knappen+glidelåsen forsvinner) og sy inn elastisk stoff med strikk øverst...

Buksene blir like fine i passformen på resten av kroppen, og strikket øverst kan man la komme ut i den ene siden av "lappen" man syr på, så den kan slakkes ut etter hvert som magen vokser...

Dette har jeg gjort da jeg passet str. 38, og nå som jeg bruker str.46, resultatet blir bra uansett, og man slipper de gravidbuksene som man drar opp til nesten under armene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...