Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 Har 3 uker igjen og er veldig lei. Magen er diger og kynnere og kramper preger dagene og nettene.. Gleder meg sinnsykt til å få ut babyen. Noen som har noen råd om noe som kan gi litt fart på sakene...Det er jo verdt å prøve iallefall så alle tips tas imot med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg er like lei som deg.jeg har prøvd ananas,kanel, sterk mat, husvask, masse sex, springe i trapper,gå turer, jogge.... funker ikke:-( har ikke prøvd lakserolje,men vurderer det veldig nå. har tre uker igjen jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 Har 4 uker igjen, er kjempe lei, men skal ikke gjøre noe før om en uke for å få i gang fødselen. Har hørt at sex skal hjelpe hvis man er moden nedentil, stripping, sterk mat, løping i trapper. Kan få samboeren din til å strippe deg ved at han kjenner på mormunnen og livmortappen, da pleier vannet å gå i løpet av en dag. Lakserolje har jeg hørt kan være farlig, at fødselen kan gå for fort og at babyen kan ta skade av det. Både jordmor og de på apoteket anbefalte ikke det sist jeg spurte under forrige svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Del Skrevet 26. juni 2006 Det samme her. Har 2 uker igjen til termin og er VELDIG klar for å få fødselen i gang. Gleder meg sånn til å møte den lille skjønnassen :-) Har hørt av flere at modningsakupunktur skal hjelpe og har bestilt det hos jordmor selv nå. Skal til første behandling i morgen og har ny avtale førstkommende fredag og mandag igjen. Det hjalp på 2 av mine 3 venninner som har prøvd - så jeg krysser fingrene for god effekt på meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 Huff, jeg må riste litt på hodet av alle disse rare kjerringrådene som kommer ) Løping i trapper/vasking av hus og slike ting blir man bare sliten av, får vondt i ryggen og slike ting.. Alskens rare mater gjør en helt ubrukelig i magen, med luftsmerter og slike vondter.. Jeg satser på 3 råd, som er enkle, ikke vonde eller slitsomme.. 1 - MODNINGSAKUPUNKTUR, finnes ikke skadelig. 2 - VARMT VANN, gå i dusjen og skyll magen med varmt vann eller legg deg i badekaret, opptil flere ganger om dagen. 3 - SEX, som nevnt masse tidligere så er det effektivt hvis du begynner å bli klar.. MEN, babyen kommer når den er klar, ikke verdens beste trøst men SANT. Hilsen ei med 2,5 uker igjen og kjempetung.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå