lillelarven Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 er det normalt og avta med kvalmen er nu snart i uke 8 , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 det kan det.. jeg er i slutten av uke 7 og har strevd med kvalmenheten hver dag, nesten hele dagen i ca tre uker nå..men i dag har jeg ikke kjent noen ting, og er pigg som bare det,,rådførte meg litt og hos noen avtar det i perioder men kan komme tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 håper det er normalt. min har også forsvunnet-er i uke 11, men den forsvant nok i sist uke. ble litt engstelig da, men det er sikkert helt normalt. har de andre sympt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 26. juni 2006 #4 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er veldig individuelt når kvalmen slipper. Jeg var småkvalm fra uke 6 til uke 11 da jeg var gravid med jenta mi.. Denne gangen er det for tidlig å si, jeg testet positivt på lørdag. Håper du slipper kvalmen videre jeg... :0) Klem fra Loise 4+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå